Kai-ShockWave Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Een nieuwe in het thema van The Ballad Of Gay Tony. Versie 2: Bewerkt: 13 september 2009 door Kai-ShockWave Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Een nieuwe in het thema van The Ballad Of Gay Tony. Leuke kleurtjes Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) Ik zag deze in de galerij staan en ik kon het niet laten om het Bahama Mama's logo te verwijderen en me eigen erop te plakken. Hieronder het resultaat: Niet quoten s.v.p. Bewerkt: 1 oktober 2009 door Kai-ShockWave Reageren
LangeDraak Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Haha Zeer grappig zo Misschien toch maar eens naar RockStar mailen of ze het niet in een volgende DLC kunnen gebruiken Reageren
Deluxo Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Serieus, ik vind je sigs in 1 woord: GEWELDIG! Ga zo door. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Wanneer ga je een tutorial maken? Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Die is hard! 10/10 Ja , dat vind ik ook . Echt mooi hoe je het gedaan hebt ! Jij bent m'n grote voorbeeld ! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Normaal plaats ik hier nooit GTA IV filmpjes omdat ze vaak standaard zijn. Nu ben ik eens begonnen met een uitgebreider filmpje dan normaal met als thema "Weazel News". Of bekijk hem hieronder in het klein: Bewerkt: 1 november 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Dakendak Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 *Tekst* Ik snap het niet ... Komt dit echt op Weazel News of heb jij het zo gemaakt ? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 *Tekst* Ik snap het niet ... Komt dit echt op Weazel News of heb jij het zo gemaakt ? Ik heb dat allemaal zelf in elkaar gezet. De beelden die je ziet heb ik ook zelf gefilmd in GTA. Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 *Tekst* Ik snap het niet ... Komt dit echt op Weazel News of heb jij het zo gemaakt ? Doh. Dat heeft hij zo gemaakt. Gemiddelde IQ hier fails. Reageren
Dakendak Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 *Tekst* Ik snap het niet ... Komt dit echt op Weazel News of heb jij het zo gemaakt ? Doh. Dat heeft hij zo gemaakt. Gemiddelde IQ hier fails. Ik heb anders geen GTA IV hoor ... . Reageren
Puma Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 *Tekst* Ik snap het niet ... Komt dit echt op Weazel News of heb jij het zo gemaakt ? Doh. Dat heeft hij zo gemaakt. Gemiddelde IQ hier fails. Ik heb anders geen GTA IV hoor ... . ..en ook geen IQ blijkbaar.. Dat je geen GTA IV hebt is geen excuus voor het ontbreken van een IQ. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 *Tekst* Ik snap het niet ... Komt dit echt op Weazel News of heb jij het zo gemaakt ? Doh. Dat heeft hij zo gemaakt. Gemiddelde IQ hier fails. Ik heb anders geen GTA IV hoor ... . ..en ook geen IQ blijkbaar.. Dat je geen GTA IV hebt is geen excuus voor het ontbreken van een IQ. Nee , da's waar . Maar wat weet ik nu wat Weazel News is ? En ook , ... Ja , laat maar . Het helpt toch niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.