Jump to content

Graphics Collection - Made by Kai-ShockWave


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Maar wat weet ik nu wat Weazel News is ? En ook , ... Ja , laat maar . Het helpt toch niet

Even voor de duidelijkheid: Weazel News is een nieuwsprogramma in Liberty City, vergelijkbaar met bijvoorbeeld het CNN van de USA. Hier kan je een voorbeeld vinden. Ik heb zelf dus een filmpje gemaakt met de stijl van Weazel News en daarin me eigen beeldmateriaal uit GTA IV gesopt. Daarbij nog zelf nieuwsonderwerpen (geluid) gezochten dat erbij geplakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gekkenwerk man. Props voor dit filmpje. Dit verdient echt een 100 000 tal views, hopelijk krijg je die ooit wel. KIU _O_

Hehe, was zeker een gekkenwerk. :puh: Ik heb ieder geval alle elementen voor WeazelNews, dus als ik weer genoeg beeldmateriaal heb uit Liberty City dan volgt er een deel II.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gekkenwerk man. Props voor dit filmpje. Dit verdient echt een 100 000 tal views, hopelijk krijg je die ooit wel. KIU _O_

Hehe, was zeker een gekkenwerk. :puh: Ik heb ieder geval alle elementen voor WeazelNews, dus als ik weer genoeg beeldmateriaal heb uit Liberty City dan volgt er een deel II.

Je mag er zeker fier op zijn :) Post het nog op andere forums, dan krijg je wat views bij. Want kan wel hit worden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De vormgeving is van Weazel News zelf en heb ik dus uit die trailers gehaald, met wat Photoshop werk haal je de teksten eruit, zet je de afbeelding transparant in je videobewerking en plaats daarop weer tekst zodat je dat steeds kan aanpassen. Lijkt heel veel werk maar is zo gedaan als je weet wat je wilt gaan doen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ fera078: Moet ik eerst even kijken of ik nog een .psd heb van die signature.

@ Cabyon: Als goed is had ik die toen zelf getekend maar ik zal even die .psd opzoeken of ik nog die afbeelding heb.

EDIT: Ik heb hem gevonden, dit is het grootste formaat dat ik heb. Feel free to use.

cityskylines.png

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even alle werken in de hoofdpost bekeken, en kan er niet één uitkiezen die ik de mooiste vind, simpelweg omdat ze allemaal zo goed zijn. Die van Raul bijvoorbeeld kan zó in een reclamefolder van een sportmerk, en het Social Club logo ziet er ook een perfecte kloon uit.

Keep it up, prachtig werk. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...