Kai-ShockWave Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Hehe, bedankt Nick! Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Graag gedaan. Mocht je toch nog iets anders willen dan kan je op de volgende zoektermen nog wat vinden: Skyline vector City vector Damn, sommige dingen zijn echt niet mis.. Thanks! Reageren
GYZIE Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Je hebt zeker talent hiervoor. ziet er allemaal goed uit. Niks op aan te merken, het geheel krijgt een 10/10 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) World Series Dit keer heb ik maar weer ergens anders een woord op geplakt en dit keer is dat Hollywood. Naast Hollywood heb ik nog 2 extra borden die ik in het platteland heb gezet gemaakt, alleen vindt ik die iets minder gelukt maar toch aardig om te laten zien.Niet quoten s.v.p.Niet quoten s.v.p. Bewerkt: 30 december 2010 door Kai-ShockWave Reageren
zwierd Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 je vindt je naam erg mooi he? nee ff serieus. ik vind ze heel mooi ;p je beste sign award is terecht Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 *Bump* maar Kai, serieus.. je bent een god Ik vraag me nog steeds af hoe je het doet Echt mooi werk! Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Netjes Kai. Hollywood Shockwave Precies dezelfde hoeveelheid letters (9) dus dan was het iets makkelijker om de bg te herstellen. Of heb je 'm gewoon in 3ds Max gemod en dan omgezet naar een achtergrond van een heuvel? Nais as always anyway Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Danku allen. @ Cabyon: Nee, ik heb eerst de oude letters weggepoetst en toen de nieuwe tekst erop gezet. Ik zal binnenkort maar weer eens de hoofdpost updaten. Er is staat veel nieuw werk nog niet in. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 (bewerkt) Knap gemaakt Kai Welk programma gebruik je? Bewerkt: 15 maart 2011 door supergtagamer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Danku. Photoshop CS4 en CS5 en indien nodig andere programma's. Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Bij deze: Zie ik iets aan de "S" ik weet niet wat , ik zie dat het niet real is. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Er zit een wit "vlekje"op hoogstwaarschijnlijk van sentasi want hij is de grootste fan en vriend van Kai Shockwave. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Bij deze: Zie ik iets aan de "S" ik weet niet wat , ik zie dat het niet real is. Dat is de texture. Onderaan de W zie je dat ook alleen dan minder opvallend. Moet nog altijd dit topic updaten. A.s. weekend maar eens doen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Wat is dat programma van dat sprunkbillboard dan? Daar zie ik geen photoshop. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Dat is Google SketchUp. Gratis te downloaden van Google. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.