Jump to content

Boomshine Blowout


Gino99

Recommended Posts

Boomshine Blowout is de eerste missie van het spel waar mensen vast komen te zitten. Ik ga ervan uit dat het eerste deel (rijden) moeiteloos gaat. De gedeelte in het warenhuis is niet al te eenvoudig. Je moet hier met de forklift kratten oppakken en in de auto van Phil plaatsen. Het is belangrijk dat je besturing van de forklift al kent. Nadat je een krat hebt opgepakt raad ik je aan om de de krat al omhoog te halen. Als je dit pas doet als je bent aangekomen bij de wagen van Phil, zul je erg veel tijd verliezen. De eerste zal ongetwijfeld goed gaan. Maar telkens nadat je een krat hebt opgepakt, ontploft er wat en word de makkelijkste weg versperd. Daardoor is het ontzettend handig om het gebouw al een beetje te kennen. Na de eerste wegversperring zal er nog niks aan de hand zijn. Een klein omweggetje kan hier nog geen kwaad. Maar na de 2de en 3de zal je een steeds groter omweg moeten nemen.

Blijf tijdens deze missie altijd kalm. Paniek zal erg in het nadeel werken. Indien het hem toch echt niet wil lukken kun je nog altijd een savegame aanvraag doen als je over de PSP-versie beschikt. Wil hij 't toch zelf klaren, dan kan ik nog even een plattegrond maken van het gebouw. Dit zal erg van pas kunnen komen...

Veel succes nog! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een net ook weer ff gedaan. Maar had hem in 2 of 3 keer.. Vind het maar een kut missie hoor :duh: Maar vroeger hadik er meer moeite mee :puh: Wel 10x over gedaan ofzo. En als je hem 3 keer nie haalt gaat het bij mij altijd alleen maar slechter geen geduld enzo...En word er altijd boos om . Gooi ik me psp weg enzo. R* mag deze missies eruit laten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb hem eergisteren gehaald na 5 pogingen :D

Ik had er ook erg veel moeite mee maar eigenlijk is het simpel je moet hem eigenlijk een paar keer doen, en dan weet je inmiddels de we uit je hoofd.

En rijd rustig bots nergens tegenaan dat kost allemaal tijd.

En houd de bommen uit het vuur anders gaat je tijd véél sneller

Groetjes Niels

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...