Jump to content

!SAMP word geterroriseert!


wesley123

Recommended Posts

okee lees dit even:

Some services closing :: Posted by kyeman on 21 Apr 2008

Due to some attacks on our services, we're now scaling back our operations. We will no longer be running an official forum or IRC channel. SA-MP client and server updates will be announced on this news page as they are made available.

Please remember that we are a small team and we are not professional game developers. Our only interest and objective is to make GTA:SA have a multiplayer option.

The master servers will remain online (hopefully for years to come).

Dit is nog niet alles, ga maar eens bij je samp naar official kijken er is er geen een meer online. Om hun servers tegen hackers te beschermen, dit is gwoon niet meer normaal eergisteren was het forum van the streetz of los santos aan de beurt kijk hier maar http://lsbclan.gta-sa-mp.com alle topics zijn verwijdert je kunt niks meer posten en er staan van die 'standaard' teksten te vinden. Hun server is ook constant aan de beurt dan hacken ze een admins account en gaan ze een hele waslijst van mensen bannen.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Jaja... tis wat. gaan ze ook nog verder met 0.2.5 ? of ehh... want ik zie geen progress bar meer.

Dat staat zelfs in die quote bovenaan dit topic..

SA-MP client and server updates will be announced on this news page as they are made available.
Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan 0.2.5 nog releasen en dan is het waarschijnlijk over

Ja omdat IV steeds in de buurt komt. dus 2.5 zal de laaste zijn.

dan gaan ze wachten voor pc version IV dan gaan zij daar aan MP werken als er geen mp beschikbaar is in IV.

Dus dan bedoel ik als rockstar geen Multiplayer server gaat maken voor de pc dan gaan zij (samp.nl/com) er wel aan werken daar vertrouw ik wel op. maarja ik heb toch PS3 dus ik hoef me geen zorgen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan 0.2.5 nog releasen en dan is het waarschijnlijk over

Ja omdat IV steeds in de buurt komt. dus 2.5 zal de laaste zijn.

dan gaan ze wachten voor pc version IV dan gaan zij daar aan MP werken als er geen mp beschikbaar is in IV.

Dus dan bedoel ik als rockstar geen Multiplayer server gaat maken voor de pc dan gaan zij (samp.nl/com) er wel aan werken daar vertrouw ik wel op. maarja ik heb toch PS3 dus ik hoef me geen zorgen te maken.

-------

Edit: je bedoeld voor de pc lees ik. hmm daar zal toch zeker wel een MP voor komen. Als ze een MP voor een console maken, maken ze dat ook wel voor de pc.

maar tis wel grappig alst niet gebeurd :puh: want dan kunnen teams als sa-mp en mta eraan werken. en dan krijg je een veel uitgebreidere Multiplayer

Bewerkt: door Simbad De Zeeman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...