Jump to content

2 vraagjes


leonpwner

Recommended Posts

Ik (leon) heb dus twee vragen,

1 als ik mijn ps3 koop met het pakket van GTA4.

en die sluit ik op mijn gewone tv aan, is het dat harstikke lelijk of valt dat mee?

is er duidelijk verschil te zien met ps2 enzo of moet ik echt hd tv kopen?

vraag 2 . ik zei tegen een vriend van mij die xdoos heeft dat hij als hij online tegen mensen wil spelen gold card ofso moet kopen ja, om tegen andere mensen online te spelen. maar hij zegt dat dat bij ps3 ook moet? dat moest toch juist bij ps3 niet? heeft iemand ervaringen?

alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

1. Hd tv of niet, ik zie zelf nooit zo veel verschil hoor, ik zelf heb geen hd tv, maar je wend eraan, de graphics blijven gewoon mooi hoor :D.

2. Ps3 online is gratis zo ver ik weet, voor de 360 moet je abonnement kopen, 7 uur per maand, voor een jaar iets van 60 euro ofzo

Bewerkt: door gtamelle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik (leon) heb dus twee vragen,

1 als ik mijn ps3 koop met het pakket van GTA4.

en die sluit ik op mijn gewone tv aan, is het dat harstikke lelijk of valt dat mee?

is er duidelijk verschil te zien met ps2 enzo of moet ik echt hd tv kopen?

vraag 2 . ik zei tegen een vriend van mij die xdoos heeft dat hij als hij online tegen mensen wil spelen gold card ofso moet kopen ja, om tegen andere mensen online te spelen. maar hij zegt dat dat bij ps3 ook moet? dat moest toch juist bij ps3 niet? heeft iemand ervaringen?

alvast bedankt,

Antwoord Vraag 1: je kijgt wel mooier beeld

Anwoord Vraag 2.: bij ps3 moet hij niet volgens mij

Link to comment
Delen op andere websites

1. ik heb zelf zo'n mini TV, en ik vind het prima ^^ krijgt alleen een groter beeld, maar vind ik oninteresant, als jij mensen kan ownen met een kleiner beeld, dan ben je dus een betere speler ^^

2. nee, de ps3 is online helemaal gratis... anders zou ik nu blut zijn....

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met gewonen tv is het ook gewoon mooier, dan de ps2 en xbox de graphics?

en ik bedoel als je met xbox360 online wil spelen met spellen tegen iemand anders moet je geld betalen.

moet je dat bij ps3? weet iemand dat? want demo's enzo dat is gratis dat weet ik wel.

maar vriend van me liet me ineens twijfelen, iemand van jullie al een keer met ps3 online geweest tegen iemand anders spelen? bijv fifa 08 tegen iemand anders potje spelen? (ben pro evo fan maartoch)

en moest je daar voor betalen of kon het gewoon

(bedankt voor snelle reacties _O_ )

Link to comment
Delen op andere websites

1. Hd tv of niet, ik zie zelf nooit zo veel verschil hoor, ik zelf heb geen hd tv, maar je went eraan, de graphics blijven gewoon mooi hoor :D.

2. Ps3 online is gratis zo ver ik weet

Zotezien twijffel je nog al aan wat je zegt.

1. Ik had ooit een oude tv en speelde op de ps3.

Zag er mooi uit en was heel blij. Mensen hadden het over hd ready en full hd.

Dacht zelf.. dat verschil zal wel minimaal zijn. Had dus een hd ready tv gekocht en

kwam er achter dat ik al die tijd naar wazig beeld heb zitten kijken.

Toen pas ging er echt een wereld voor me open grafies.

2. Online gaan is gratis en demo's en film/game trailers zijn ook gratis.

Wil je een heel spel downloaden.. Tja dan is het natuurlijk betalen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

1. ik heb zelf zo'n mini TV, en ik vind het prima ^^ krijgt alleen een groter beeld, maar vind ik oninteresant, als jij mensen kan ownen met een kleiner beeld, dan ben je dus een betere speler ^^

2. nee, de ps3 is online helemaal gratis... anders zou ik nu blut zijn....

1. Je krijgt alleen mooier beeld, maar je wend zo erg aan een normale tv, ik zie later bijna geen verschil hoor als ik vergelijk. Alleen het beeld is groter, dat is wel vet, als je zo'n heel groot breedbeeld hebt :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Hd tv of niet, ik zie zelf nooit zo veel verschil hoor, ik zelf heb geen hd tv, maar je went eraan, de graphics blijven gewoon mooi hoor :D.

2. Ps3 online is gratis zo ver ik weet

Zotezien twijffel je nog al aan wat je zegt.

1. Ik had ooit een oude tv en speelde op de ps3.

Zag er mooi uit en was heel blij. Mensen hadden het over hd ready en full hd.

Dacht zelf.. dat verschil zal wel minimaal zijn. Had dus een hd ready tv gekocht en

kwam er achter dat ik al die tijd naar wazig beeld heb zitten kijken.

Toen pas ging er echt een wereld voor me open grafies.

2. Online gaan is gratis en demo's en film/game trailers zijn ook gratis.

Wil je een heel spel downloaden.. Tja dan is het natuurlijk betalen. :tu:

Ja maar als 13 jarige kan ik niet zo leuk mooi full hd bioscoopbeeld betalen :duh:

Maar ik denk dat je dat pas gaat zien als je een paar dagen speelt op zo'n hd tv.

Bewerkt: door gtamelle
Link to comment
Delen op andere websites

1. het is absoluut geen slecht beeld op een gewone tv mar natuurlijk is een lcd mooier beeld :D

2. neen online spelen is gratis, demo's downloaden is gartis, trailers downloaden is ook gratis

(het enige waarvoor je moet betalen, als je dat wilt is voor gehele games die je van de Playstation store haalt ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik begrijp dat met gewonen tv gewoon te doen is :)

en dat het er gewoon mooi uitziet !

en dat je gewoon gratis tegen andere online kunt gamen. ge wel dig !

Yep dat bespaart je tog 60 euro per jaar en kan je weer een leuk spel van kopen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik begrijp dat met gewonen tv gewoon te doen is :)

en dat het er gewoon mooi uitziet !

en dat je gewoon gratis tegen andere online kunt gamen. ge wel dig !

Yep dat bespaart je tog 60 euro per jaar en kan je weer een leuk spel van kopen :tu:

ja precies, en ik ga dat pakket kopen met ps3 & gta4. dat bespaart me ook weer 65 eurie :)

(als het goed is :eten: )

Link to comment
Delen op andere websites

NiksBox 360

of als je het nog niet begrijpt:

Bill Gayes

of Microflop...

dat ding wat krasjes maakt op je CD...

Ik vind het eigenlijk geen flop, maar dat moet je zelf weten, ik ben een xbox fan, maar vind een ps3 ook prima :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...