Jump to content

[AWARD] GTAForum Beste Film


Trax

Recommended Posts

Aan de keuzes te zien moet ik zeggen dat een aantal mensen hier blijkbaar alleen <12 films mogen kijekn

Ja inderdaad:S

Vind het frappant :lol: dat niemand op Godfather stemt nota bene de beste film van de eeuw

Ze vinden zelfs 2 fast 2 furious beter dan Scarface!

Tja, sorry voo mijn reacties maar ik kan werkelijk mijn ogen niet geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    13

  • Tim14

    11

  • Lantyz

    9

  • Morpheus 83

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb de godfather nooit gezien en scarface ook niet, dus ja ik stem dus op 2 fast 2 furious, omdat ik die wel gezien heb en over die andere twee kan ik niet echt oordelen dus kies ik degene die ik gezien heb.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de godfather nooit gezien en scarface ook niet, dus ja ik stem dus op 2 fast 2 furious, omdat ik die wel gezien heb en over die andere twee kan ik niet echt oordelen dus kies ik degene die ik gezien heb.

Een films als The gdfather moet je gezien hebben.

Als jullie zo gaan stemmen vinden jullie Vice City ook saai, daar is een hoop uit Scarface nageaapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat iedereen graag wel in zijn eigen waarde.

Je kan het best raar vinden op welke films sommige mensen stemmen (vind ik ook), maar blijf niet doordrammen ...

Als je een film niet gezien hebt kan je in de beginpost op de naam van de film klikken, om te kijken waar hij over gaat.

Meer lijstjes, minder geouwehoer

Link to comment
Delen op andere websites

Finding Nemo - Alexander

Scarface - 2 Fast 2 Furious

Italian Job - LotR Trilogy

Signs - The Terminal

Het is gewoon dat ik Alexander, Scarface, Signs en The Terminal gewoon niet heb gezien! :lol:

Niet dat ik alleen < 12 kijk, maar ik zou er bij de bios niet inkomen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een film niet gezien hebt kan je in de beginpost op de naam van de film klikken, om te kijken waar hij over gaat.

....

Ja wat bedoel je daar precies mee?

Ik heb toch ook wat gekozen..

Ik bedoelde dat ik Finding Nemo koos i.p.v Alexander, gewoon omdat ik Finding Nemo wel heb gezien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag de deadline even een paar dagen verschoven worden, ik kon een paar dagen niet posten ivm server-problemen. Mijn lijstje was in ieder geval deze. Hoop dat die nog meetelt.

Finding Nemo - Alexander

Scarface - 2 Fast 2 Furious

Italian Job - LotR Trilogy

Signs - The Terminal

Jammer dat Braveheart en Troy eruit zijn, ik vind zwaardvechtfilms veel mooier.

____________________________________________________________________

Trouwens, ik wil echt niet zeuren, maar is dit bericht van Se7en geen spam?

Se7en @ Feb 23 2005, 03:53 PM]

Als je een film niet gezien hebt kan je in de beginpost op de naam van de film klikken, om te kijken waar hij over gaat. 

....

____________________________________________________________________

Je mag geen berichten plaatsen als: cool en wauw, maar een quote van jezelf met 3 puntjes vind ik ook niet echt zinnig. Sorry als jullie mij nu een beetje mod-achtig bezig vinden, is misschien ook wel zo, sorry dan, maar ik wilde het wel even kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, ik wil echt niet zeuren, maar is dit bericht van Se7en geen spam?

Als je een film niet gezien hebt kan je in de beginpost op de naam van de film klikken, om te kijken waar hij over gaat. 

....

Je mag geen berichten plaatsen als: cool en wauw, maar een quote van jezelf met 3 puntjes vind ik ook niet echt zinnig. Sorry als jullie mij nu een beetje mod-achtig bezig vinden, is misschien ook wel zo, sorry dan, maar ik wilde het wel even kwijt.

Se7en is admin van dit forum... Wat denk je; zou hij zelf niet in staat zijn te weten wat spamposts zijn en wat niet? Mooi dan, dat dacht ik ook.

Se7en highlight zijn vorige bericht omdat daar door een aantal posters kennelijk overheen gelezen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje aan de late kant, maar hier komt dan toch echt de halve finale:

Finding Nemo - LotR-trilogy
The Terminal - Scarface

DEADLINE: 11 MAART, deze tijd.

Finding Nemo - LotR-trilogy

The Terminal - Scarface

May I Have Your Votes?

Link to comment
Delen op andere websites

Finding Nemo - LotR-trilogy

The Terminal - Scarface

Nou zit er helemaal geen film meer uit de oudheid. Trouwens, wedden dat The Terminal gaat winnen. Hoe bepalen jullie eigenlijk welke films er tegenover elkaar komen te staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou zit er helemaal geen film meer uit de oudheid.

Die zaten er sowieso al niet in. Alle films kwamen uit het moderne tijdperk. :lol:

Hoe bepalen jullie eigenlijk welke films er tegenover elkaar komen te staan?

Ik heb de films met het kleinste puntenverschil tegenover elkaar gezet. Tevens leek deze opstelling mij het meest spannende.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...