Jump to content

Alleen Lezen


Bossinkje

Recommended Posts

Heey..

Ik probeer al een hele tijd de Vice City Deluxe mod te installeren..

Ik moet dan cijfers veranderen in 'VC Limit Adjuster'

In de Read-me van de Deluxe mod stond dat ik,vóór dat ik op save klikte in die Limit Adjuster, Alleen Lezen bij eigenschappen van Vice City User File uit moest zetten..

Maar ik heb dus een probleem..

Als ik bij Vice City User Files 'Alleen-Lezen' uitzet, het venster wegklik, en daarna weer op Eigenschappen van Vice City User Files klik,dan staat Alleen-Lezen weer aan..Daardoor werkt de Deluxe mod niet.

Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt,, Bossinkje :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja,dat snap ik..

Ik klik op OK,en het helpt niet..

Ook eerst op Toepassen en daarna op OK helpt niet :cry:

Sla je de instellingen dan wel op? Dat wil ook nog wel eens helpen :bier:

Ja,opslaan doe ik ook :bier: (als ik het goed doe..:puh:)

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er iets raars... Weet je zeker dat je het goede bestand pakt?

Ja..Hoe zou ik dan het verkeerde bestand kunnen pakken..?? Ik heb maar 1 Vice City User Files map..:puh:

En de mappen die ín de Vice City User Files staan,die hebben Alleen-Lezen niet aan.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

dat probleem heb ik ook gehad.

ik heb toen een programma gebruikt

remove read only

dat werkte bij mij niet maar je kan het tog even proberen

ik weet niet hoe het bij mij is opgelost maar het stond ineens wel uit :?

verder kan je ook nog op de site van microsoft zoeken daar staan ook nog veel dingen die je kan gebruiken

grz keessie

Link to comment
Delen op andere websites

Doe je rechtermuisknop op het GTA Vice City icoontje op je bureaublad en klik op eigenschappen, ga dan naar Algemeen en vink alleen lezen af. Klik dan op toepassen en klik daarna op OK, dan zou het moeten lukken. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

dat probleem heb ik ook gehad.

ik heb toen een programma gebruikt

remove read only

dat werkte bij mij niet maar je kan het tog even proberen

ik weet niet hoe het bij mij is opgelost maar het stond ineens wel uit :?

verder kan je ook nog op de site van microsoft zoeken daar staan ook nog veel dingen die je kan gebruiken

grz keessie

Doe je rechtermuisknop op het GTA Vice City icoontje op je bureaublad en klik op eigenschappen, ga dan naar Algemeen en vink alleen lezen af. Klik dan op toepassen en klik daarna op OK, dan zou het moeten lukken. Succes!

Ok,probeer eerst dat van DenkAanHenk,en als dat niet lukt,download ik dat ene wel.;)

@DenkAanHenk: Bij het icoontje op het bureaublad staat Alleen Lezen al uit..

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Doe je rechtermuisknop op het GTA Vice City icoontje op je bureaublad en klik op eigenschappen, ga dan naar Algemeen en vink alleen lezen af. Klik dan op toepassen en klik daarna op OK, dan zou het moeten lukken. Succes!
Je bedoelt de snelkoppeling die bij de meeste mensen automatisch op het bureaublad wordt neergezet? Wat heeft die er mee te maken, als ik vragen mag? Het gaat om de map zelf, waar je het spel geïnstalleerd hebt. De snelkoppeling op je bureaublad linkt alleen naar een bepaald bestand toe en daar wijzig je verder niks aan. Dat zou dus niks uit hoeven maken. De VC map zelf moet je van alleen-lezen halen, want daarin maak je wijzigingen. Hoort het overigens niet zo dat het dan vinkje weer aan springt? Dat gebeurt toch bij vrijwel iedereen? Als het goed is zijn de interne wijzigingen toch doorgevoerd en zou je geen problemen hiermee meer moeten tegenkomen tijdens het installeren van de mod.
Link to comment
Delen op andere websites

Doe je rechtermuisknop op het GTA Vice City icoontje op je bureaublad en klik op eigenschappen, ga dan naar Algemeen en vink alleen lezen af. Klik dan op toepassen en klik daarna op OK, dan zou het moeten lukken. Succes!
Je bedoelt de snelkoppeling die bij de meeste mensen automatisch op het bureaublad wordt neergezet? Wat heeft die er mee te maken, als ik vragen mag? Het gaat om de map zelf, waar je het spel geïnstalleerd hebt. De snelkoppeling op je bureaublad linkt alleen naar een bepaald bestand toe en daar wijzig je verder niks aan. Dat zou dus niks uit hoeven maken. De VC map zelf moet je van alleen-lezen halen, want daarin maak je wijzigingen. Hoort het overigens niet zo dat het dan vinkje weer aan springt? Dat gebeurt toch bij vrijwel iedereen? Als het goed is zijn de interne wijzigingen toch doorgevoerd en zou je geen problemen hiermee meer moeten tegenkomen tijdens het installeren van de mod.

Nou, ik denk niet dat dat hoort..

Want dan doen mods het nooit!

Link to comment
Delen op andere websites

dat probleem heb ik ook gehad.

ik heb toen een programma gebruikt

remove read only

dat werkte bij mij niet maar je kan het tog even proberen

ik weet niet hoe het bij mij is opgelost maar het stond ineens wel uit :?

verder kan je ook nog op de site van microsoft zoeken daar staan ook nog veel dingen die je kan gebruiken

grz keessie

En hoe werkt dat programma?

Heb hem nu gedownload..

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe werkt dat programma?

Heb hem nu gedownload..

je moet dan een map of bestand selecteren in dat programma dan klik je op iets van remove of zoiets.

succes :tu: (niet zeker of het werkt maar wel te proberen waard)

grz keessie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...