DenkaanHenk Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Wat kan Microsoft er aan doen dan? Iedereen zit Microsoft af te zeiken, zoek toch een leven man. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Ik heb begrepen dat het de promo versie is die gelekt is, dus niet de hele game, maar de versie waar gamejourno's hun recensies mee schrijven. Thank god Trouwens, ik wil gewoon vragen aan degenen die GTA IV al hebben om niets te verklappen ofzo, gewoon om de spanning erin te houden voor degenen die IV kopen. Dus ook niets over de gameplay etc. Ik vind het zo jammer gewoon dat het verrassingselement eruit is. Wat kan Microsoft er aan doen dan? Iedereen zit Microsoft af te zeiken, zoek toch een leven man. Ik vind dat Microsoft slechts maatregelen moet neme, maar Microsoft is het verre van schuld dat dit is gebeurd. Bewerkt: 24 april 2008 door MartyCeha Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Daar is de functie PM handig voor, en voor links voor filmpjes is MSN weer handig. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 gelukkig staat niet de hele game online. nog maar 5 dagjes... Reageren
clamp Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Kheb net de game ff gespeeld, niet de versie die ik besteld heb ( ps3). Ik kon helaas niet wachten.( 360 versie) Wat me tegenvalt zijn de graphics, veel framedrops, en niet zo'n kleine, vooral onder het rijden en versnellen. Het detail is wel hoog van wat er gerendert wordt. De trailers zijn op dat punt dus ook niet overhyped, maar zo vloeiend als de trailer is, zo stroef gaat het ingame. Vooral in de diepte, de gebouwen, en zonlicht door bruggen zie je de drops duidelijk. Als Autistisch zijnde kan ik geen spellen spelen waarbij veel drops komen, vooral in combinatie met HDR. Ik hoop dat ze de ps3 versie beter geprogrammeerd hebben, want zo kun je het echt niet afleveren vind ik. Ik ben nu kotsmisselijk, terwijl ik juist graag nog meer wil verkennen... ( zowel 50 als 60hz getest op SDTV, rgb)[/font] maargoed, wachten tot de 29e Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb de post boven me even in de spoilers gezet. Natuurlijk snap ik best dat mensen die de game gezien of gespeeld hebben enthousiast zijn en hun ervaringen willen delen. Aan de andere kant zijn er ook gewoon mensen die tot dinsdag willen wachten en niets willen horen. Een lastig dilemma...... Maar goed, áls je dan persé je ervaringen wil delen zet dan tenminste je bericht tussen spoilers en meldt even aan een ieder dat daaronder info over het spel staat......dan kunnen we allemaal zelf kiezen Edit @ Shifty_93: nou ja, het gaat om het idee. Mij persoonlijk maakt het allemaal niets uit, ik ben waarschijnlijk na NilsHolgersson de laatste man van Nederland die het spel ziet maar anderen vinden het vervelend Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Kheb net de game ff gespeeld, niet de versie die ik besteld heb ( ps3). Ik kon helaas niet wachten.( 360 versie)Wat me tegenvalt zijn de graphics, veel framedrops, en niet zo'n kleine, vooral onder het rijden en versnellen. Het detail is wel hoog van wat er gerendert wordt. De trailers zijn op dat punt dus ook niet overhyped, maar zo vloeiend als de trailer is, zo stroef gaat het ingame. Vooral in de diepte, de gebouwen, en zonlicht door bruggen zie je de drops duidelijk. Als Autistisch zijnde kan ik geen spellen spelen waarbij veel drops komen, vooral in combinatie met HDR. Ik hoop dat ze de ps3 versie beter geprogrammeerd hebben, want zo kun je het echt niet afleveren vind ik. Ik ben nu kotsmisselijk, terwijl ik juist graag nog meer wil verkennen... ( zowel 50 als 60hz getest op SDTV, rgb)[/font] maargoed, wachten tot de 29e het is ook niet de hele versie. het is het stukje dat schrijvers van gamebladen enzo hebben gespeeld. miscien in de echte versie minder. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Die is idd aangepast, zoals muziek luisteren op de mobiele telefoon! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik weet niet echt of dit mag, maar als je het niet wilt zien niet klikken! Maar hier kun je een gast live GTA IV zien spelen. Ik heb wel even gekeken maar ben afgehaakt omdat ik het dinsdag zelf wil ontdekken. Maar interessant om een impressie van het spel te krijgen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik weet niet echt of dit mag, maar als je het niet wilt zien niet klikken! Maar hier kun je een gast live GTA IV zien spelen. Ik heb wel even gekeken maar ben afgehaakt omdat ik het dinsdag zelf wil ontdekken. Maar interessant om een impressie van het spel te krijgen. Jij moest mij weer voor zijn , dat krijg je zometeen! Ik zit nu ook te kijken! Reageren
[SYD] Productions Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Jaja we kennen het .. tijdje terug bracht iCON ook een rip van Crysis voor pc maar die was totally off.. Reageren
clemens103 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik vind het ronduit belachelijk dat mensen GTA IV gaan downloaden. Stel je voor dat iedereen dit zou doen, dan zou rockstar nooit meer een goede GTA kunnen maken. Reageren
bn_ Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik weet niet echt of dit mag, maar als je het niet wilt zien niet klikken! Maar hier[/font] kun je een gast live GTA IV zien spelen. Ik heb wel even gekeken maar ben afgehaakt omdat ik het dinsdag zelf wil ontdekken. Maar interessant om een impressie van het spel te krijgen. best ff coveren met spoiler Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb GTA IV ook, gedownload, is echt super vet, de graphics zijn echt mooi, zoals ik van iemand anders had gehoort waren ze niet mooi ? :S wtf het is echt vet, en er zijn helemaal niet veel FRAMEDROPS, ik had alleen wat framedrops toen ik een bus had gejat en veel auto's zat te rammen, en ik 3 sterretjes politie had, dus het valt echt mee. Ook vet is dat als je door vuur loopt niko in de fik vliegt en op de grond gaat rollen!!! En als je met je auto erdoor rijd, vliegen je banden in de fik en rijd je na een tijdje op je velg. Ook had ik net 5 sterretjes en was t me gelukt om de politie kwijt te raken, stond er iets van: archievent unlocked: free on foot, 50G DUS het is echt een VET SPEL! ik had gister ook een gameplay filmpje op gtaforums.com geplaats maar daar ben ik voor gebanned Reageren
tommy-_-vercetti Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 je bent echt zielig als gta 4 download Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.