Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

mensen die ze vervoeren. die kunnen natuurlijk ook 1tje meejatten. en op internet zetten. binnen een paar uur heeft iedereen op de wereld hem. maar gelukig kan niet iedereen hem spelen want. hij is niet regio-vrij het zijn in ieder geval zielige mensen :zz: ik was filmpjes aan het zoeken (was heel dom :bonk: ) maar toen ik hem ff een paar seconde keek. dee ik hem weg want dat vond ik eigelijk zonde. ik wil het allemaal zelf ontdekken

thats the spirit! :tu:

Ja mee eens. maar sommig mensen zijn ook dom die het voor de xbox zetten want,

je hebt kans op gebanned te worden toch?

Als je het online speelt ja.

En ik heb wel wat filmpjes gezien. Gewoon uit nieuwschierigheid, en omdat iemand anders tegen me zij dat je toch niet veel zou zien dat je nog niet weet... Verder kijk ik niet de intro van de game, want dat vind ik wel doodzonde...

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang het een goede discussie blijft, blijft dit topic open. Met de volgende regels:
  • Zeg alleen wat je ervan vind, dat het downloadbaar is. Niet of je het zelf gedaan hebt, of niet.
  • Links naar filmpjes wordt beloond met 20% warn.
  • Links naar downloads van GTA IV worden ook beloond met 20% warn.
  • Offtopic posts worden verwijderd, ontopic dus!

Ik zou nooit een game downloaden die ik zo graag zou willen hebben. Ik denk maar zo: als iedereen het download, bestaat er geen game-industrie meer over een aantal jaren!

waat weet ik hoeveel warm ik heb??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een eerlijke jongen, ik download hem dus niet.

Ik vraag me af welke maatregelen Rockstar na dit hele incident zal treffen en hoe ze nu met z'n allen zitten te stressen. Het is natuurlijk niet niks als de 'game van het jaar' uitgelekt wordt. Deze dingen gebeuren uiteraard vaker maar de hype rond deze game is wel erg groot.

Edit: @Hierboven: Ga naar je profiel of naar je miniprofiel (zie links) en als het goed is zie je 'waarschuwing' staan. Eronder zie je een aantal procenten. Klik daar eens op en je zult precies zien hoe jouw persoonlijke 'strafblad' er op dit moment aan toe is. :)

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ja, ik heb geen 360 alleen een ps3. Als ik een 360 had zou ik het bijna zeker downloaden. Maar ik zou ook gewoon de originele versie kopen wanneer die uit is zodat ik online kan. Mijn vriend heeft wel een 360 dus ik vertel morgen gewoon tegen dat hij het al kan downloaden en dan speel ik het in het weekend bij hem

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem met dit soort dingen is dat het heel moeilijk te bestrijden is. Er worden torrents en het usenet gebruikt om de game te verspreiden, en dat zijn de netwerken waar de game industrie weinig tot geen invloed op heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het echt waar???

week ook niet zeker heb wel een gameplay movie gezien zag er aardig echt uit .

Even om te bevestigen. Veel van de uitgelekte filmpjes en downloads zijn inderdaad echt. Uiteraard zullen er altijd wel 'fake' filmpjes tussen zitten maar je zult de echte vanzelf wel tegenkomen. Ze zijn namelijk erg populair op het moment.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het:

Slap

Sneu

Zielig

verraad

maar vooral sneu omdat je niet het RESPECT en geduld hebt om nog ff tot dinsdag te wachten!! :td:

Ik ben benieuwd, als jij een omgebouwde xbox360 thuis had staan, of jij dan nog zou kunnen wachten..

Maar ik koop de game ook gewoon op dinsdag (voor online spelen en R* steunen voor een top game)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...