Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb geen omgebouwde Xbox 360, das kut. Dan nog maar even wachten, trouwens GTA IV is al dagen lang te downen. Komen jullie nu pas mee. :7

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Sharingan

11

• DenkaanHenk

11

• ikt

9

• Shifty_93

8

Geplaatst:
Heb geen omgebouwde Xbox 360, das kut. Dan nog maar even wachten, trouwens GTA IV is al dagen lang te downen. Komen jullie nu pas mee. :7

Niet, waren allemaal fake versies. Sinds vanochtend/vanmiddag staat pas de echte erop (dacht ik)

Geplaatst:

*ziet Siender posten en vreest het ergste*

Nou, ik ben er fel op tegen dat het zo gebeurt, een goede GTA Game wordt zo verpest. Al is het wel oké als de mensen die het spel na het downloaden ook écht gaan kopen. R* verdient wel wat vind ik.

Geplaatst:
een egte gta-fan koopt de originele versie, dan heb je tenminste ook de map en het leuke boekje

Helemaal mee eens! :tu:

Doe ik dus ook, ik wil niet eens weten dat er een downloadbare exemplaar online is maargoed ^_^

Geplaatst:

Nou, ik ben er fel op tegen dat het zo gebeurt, een goede GTA Game wordt zo verpest. Al is het wel oké als de mensen die het spel na het downloaden ook écht gaan kopen. R* verdient wel wat vind ik.

Rede van kopen is voor mij: Online gaming, goodie package :D

Geplaatst:

Die van mij is: R* steunen een volgende GTA te maken :Y

Geplaatst:

Die van mij is: R* steunen een volgende GTA te maken :Y

Ohja ^^

Geplaatst:

Als je de game download voor 29th april en je speelt het nog

pakt microsoft je kont hard aan. :dans: dus beter wachten tot 29th na 12 'snachts

raad ik je aan anders word je VERBANNEN.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten?

Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek :N

Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!

- dus geen links naar illegale GTA4 downloads.

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is.

- dus geen gelekte filmpjes!

Jammerdan :Y

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Als je de game download voor 29th april en je speelt het nog

pakt microsoft je kont hard aan. :dans: dus beter wachten tot 29th na 12 'snachts

raad ik je aan anders word je VERBANNEN.

Internetkabel uit je xbox trekken.

En @siender, nee je mag hier geen filmpjes plaatsen.

Geplaatst:

Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is.

Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind.

Geplaatst:

Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind.

Je mag ze me wel PM'en :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...