DenkaanHenk Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Heb geen omgebouwde Xbox 360, das kut. Dan nog maar even wachten, trouwens GTA IV is al dagen lang te downen. Komen jullie nu pas mee. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Heb geen omgebouwde Xbox 360, das kut. Dan nog maar even wachten, trouwens GTA IV is al dagen lang te downen. Komen jullie nu pas mee. Niet, waren allemaal fake versies. Sinds vanochtend/vanmiddag staat pas de echte erop (dacht ik) Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 *ziet Siender posten en vreest het ergste* Nou, ik ben er fel op tegen dat het zo gebeurt, een goede GTA Game wordt zo verpest. Al is het wel oké als de mensen die het spel na het downloaden ook écht gaan kopen. R* verdient wel wat vind ik. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 een egte gta-fan koopt de originele versie, dan heb je tenminste ook de map en het leuke boekje Helemaal mee eens! Doe ik dus ook, ik wil niet eens weten dat er een downloadbare exemplaar online is maargoed Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 *ziet Siender posten en vreest het ergste*Nou, ik ben er fel op tegen dat het zo gebeurt, een goede GTA Game wordt zo verpest. Al is het wel oké als de mensen die het spel na het downloaden ook écht gaan kopen. R* verdient wel wat vind ik. Rede van kopen is voor mij: Online gaming, goodie package Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 *ziet Siender posten en vreest het ergste*Nou, ik ben er fel op tegen dat het zo gebeurt, een goede GTA Game wordt zo verpest. Al is het wel oké als de mensen die het spel na het downloaden ook écht gaan kopen. R* verdient wel wat vind ik. Rede van kopen is voor mij: Online gaming, goodie package Die van mij is: R* steunen een volgende GTA te maken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 *ziet Siender posten en vreest het ergste*Nou, ik ben er fel op tegen dat het zo gebeurt, een goede GTA Game wordt zo verpest. Al is het wel oké als de mensen die het spel na het downloaden ook écht gaan kopen. R* verdient wel wat vind ik. Rede van kopen is voor mij: Online gaming, goodie package Die van mij is: R* steunen een volgende GTA te maken Ohja ^^ Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Als je de game download voor 29th april en je speelt het nog pakt microsoft je kont hard aan. dus beter wachten tot 29th na 12 'snachts raad ik je aan anders word je VERBANNEN. Reageren
Siender Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten? Reageren
Tinuzzz Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten? Turlijk. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten? Nope, scroll naar boven en kijk Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten? Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!- dus geen links naar illegale GTA4 downloads. - dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is. - dus geen gelekte filmpjes! Jammerdan Bewerkt: 23 april 2008 door ikt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Als je de game download voor 29th april en je speelt het nogpakt microsoft je kont hard aan. dus beter wachten tot 29th na 12 'snachts raad ik je aan anders word je VERBANNEN. Internetkabel uit je xbox trekken. En @siender, nee je mag hier geen filmpjes plaatsen. Reageren
Siender Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten? Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!- dus geen links naar illegale GTA4 downloads. - dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is. - dus geen gelekte filmpjes! Jammerdan Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten? Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!- dus geen links naar illegale GTA4 downloads. - dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is. - dus geen gelekte filmpjes! Jammerdan Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind. Je mag ze me wel PM'en Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.