Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten?

Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek :N

Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!

- dus geen links naar illegale GTA4 downloads.

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is.

- dus geen gelekte filmpjes!

Jammerdan :Y

Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind.

Tsja, dat gebeurde ook bij mij. Maar aangezien ik mijn speciale bril op heb, zie ik die toevallig wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten?

Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek :N

Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!

- dus geen links naar illegale GTA4 downloads.

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is.

- dus geen gelekte filmpjes!

Jammerdan :Y

Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind.

Tsja, dat gebeurde ook bij mij. Maar aangezien ik mijn speciale bril op heb, zie ik die toevallig wel :Y

Thx het werkt! Maar als ik de filmpjes zelf maak, zijn ze dan ook gelekt? Nee toch, dan zijn ze gewoon filmpjes door siender gemaakt. Niet gelekt ofzo, hij is gewoon waterdicht..

Of zal ik ze door iemand anders laten maken, dan zijn het niet mijn filmpjes. En niet lek, gewoon waterdicht.

Bewerkt: door Siender
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten?

Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek :N

Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!

- dus geen links naar illegale GTA4 downloads.

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is.

- dus geen gelekte filmpjes!

Jammerdan :Y

Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind.

Tsja, dat gebeurde ook bij mij. Maar aangezien ik mijn speciale bril op heb, zie ik die toevallig wel :Y

Thx het werkt! Maar als ik de filmpjes zelf maak, zijn ze dan ook gelekt? Nee toch, dan zijn ze gewoon filmpjes door siender gemaakt. Niet gelekt ofzo, hij is gewoon waterdicht..

Pas dan wel goed op, je kunt nat worden als ze erachter komen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat filmpjes liggen, mag je die hier neerzetten?

Nee Siender, dan ben je stout bezig en krijg je billenkoek :N

Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!

- dus geen links naar illegale GTA4 downloads.

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is.

- dus geen gelekte filmpjes!

Jammerdan :Y

Die letters worden gefiltert door mn hersenen, wat ik nu zie zijn een paar streepjes en punten op het eind.

Tsja, dat gebeurde ook bij mij. Maar aangezien ik mijn speciale bril op heb, zie ik die toevallig wel :Y

Thx het werkt! Maar als ik de filmpjes zelf maak, zijn ze dan ook gelekt? Nee toch, dan zijn ze gewoon filmpjes door siender gemaakt. Niet gelekt ofzo, hij is gewoon waterdicht..

Nee, mag nog niet. "

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is." Maar Gortdroge opmerking _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan gta 4 al soort van downloaden maar hoe kan dat dan ze hebben niet eens de echte gta 4 in handen kunnen krijgen en ik denk niet dat Rockstar Games dat gaat doen tenzij een medewerker een snitch is en voor EA Games WErkt

Link to comment
Delen op andere websites

Als je filmpjes wil hebben moet je gewoon op Youtube kijken mensen, elk uur komt er wel eentje bij. Verder moeten mensen zelf weten als ze downloaden of niet, aan zulke dingen zo'n punt maken heb ik zo'n hekel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van mening dat het uberhaupt niet echt veel zin heeft om GTA4 al te downloaden. Je moet er uiteraard weer een duur schijfje aan verspillen en nog belangrijker, je hele XBOX360 om laten bouwen. Voor consoles zijn dit soort dingen nooit aan te raden.

Als het voor de PC was, okee, maar daar komt hij voorlopig niet voor uit en er bestaan sowieso geen werkende emulators voor de xbox360, dus dat houdt al meteen op.

Oftewel, schaf hem over een weekje gewoon fijn aan. Iedereen hier op het forum moet het er toch mee eens zijn dat GTA die 60 euro zeker waard is!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Wel als ze door iemand anders gemaakt zijn op mijn console?

Het staat niet in de regels, maar ze vinden er weer wel wat op 0_0

Btw, gefeliciteerd met jouw 200ste post! :) Enne... ik wil nieuwschierig blijven om 6 maanden later GTA IV te kunnen spelen @ de PC! Ik sluit me totdan af van de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen van rockstar zijn ook maar van vlees en bloed. Misschien heeft er eentje geen eergevoel.

Anderzijds is het vast iemand die hem uit de winkel heeft gesmokkelt en online heeft gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van mening dat het uberhaupt niet echt veel zin heeft om GTA4 al te downloaden. Je moet er uiteraard weer een duur schijfje aan verspillen en nog belangrijker, je hele XBOX360 om laten bouwen. Voor consoles zijn dit soort dingen nooit aan te raden.

Als het voor de PC was, okee, maar daar komt hij voorlopig niet voor uit en er bestaan sowieso geen werkende emulators voor de xbox360, dus dat houdt al meteen op.

Oftewel, schaf hem over een weekje gewoon fijn aan. Iedereen hier op het forum moet het er toch mee eens zijn dat GTA die 60 euro zeker waard is!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Ik heb mijn xbox dus omgebouwd en hij is er niet slechter van geworden. Schijfjes zijn niet duur in vergelijking met games. Op de releasedatum ben ik op vakantie dus kan ik hem niet kopen, dit is dus een mooie tussenoplossing.

Met dat laatste ben ik het inderdaad eens.

Bewerkt: door Siender
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen van rockstar zijn ook maar van vlees en bloed. Misschien heeft er eentje geen eergevoel.

Anderzijds is het vast iemand die hem uit de winkel heeft gesmokkelt en online heeft gezet.

1 ding zeker zijn gekke mensen die het doen dan :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...