IV trailer Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Als je filmpjes wil hebben moet je gewoon op Youtube kijken mensen, elk uur komt er wel eentje bij. Verder moeten mensen zelf weten als ze downloaden of niet, aan zulke dingen zo'n punt maken heb ik zo'n hekel aan. Tips hierbij zijn naar advanced search gaan en daar only today (of iets dergelijks) te selecteren. Ze staan namelijk toch maximaal een uur online. Anders kom je om in fake filmpjes. Reageren
jellha Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik ben van mening dat het uberhaupt niet echt veel zin heeft om GTA4 al te downloaden. Je moet er uiteraard weer een duur schijfje aan verspillen en nog belangrijker, je hele XBOX360 om laten bouwen. Voor consoles zijn dit soort dingen nooit aan te raden.Als het voor de PC was, okee, maar daar komt hij voorlopig niet voor uit en er bestaan sowieso geen werkende emulators voor de xbox360, dus dat houdt al meteen op. Oftewel, schaf hem over een weekje gewoon fijn aan. Iedereen hier op het forum moet het er toch mee eens zijn dat GTA die 60 euro zeker waard is! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Ik heb mijn xbox dus omgebouwd en hij is er niet slechter van geworden. Schijfjes zijn niet duur in vergelijking met games. Op de releasedatum ben ik op vakantie dus kan ik hem niet kopen, dit is dus een mooie tussenoplossing. Met dat laatste ben ik het inderdaad eens. ik heb mijn xbox 360 om gebouwt gekocht , dat was voor mijn grote vergissing moet nu een nieuwe kopen omdat ie kapot is en als ik hem wil laten repareren ben meer kwijt dan dat ik een nieuwe xbox koop. Reageren
Vinewood Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb hem al binnen. Hier alvast een filmpje! Reageren
Siender Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik ben van mening dat het uberhaupt niet echt veel zin heeft om GTA4 al te downloaden. Je moet er uiteraard weer een duur schijfje aan verspillen en nog belangrijker, je hele XBOX360 om laten bouwen. Voor consoles zijn dit soort dingen nooit aan te raden.Als het voor de PC was, okee, maar daar komt hij voorlopig niet voor uit en er bestaan sowieso geen werkende emulators voor de xbox360, dus dat houdt al meteen op. Oftewel, schaf hem over een weekje gewoon fijn aan. Iedereen hier op het forum moet het er toch mee eens zijn dat GTA die 60 euro zeker waard is! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Ik heb mijn xbox dus omgebouwd en hij is er niet slechter van geworden. Schijfjes zijn niet duur in vergelijking met games. Op de releasedatum ben ik op vakantie dus kan ik hem niet kopen, dit is dus een mooie tussenoplossing. Met dat laatste ben ik het inderdaad eens. ik heb mijn xbox 360 om gebouwt gekocht , dat was voor mijn grote vergissing moet nu een nieuwe kopen omdat ie kapot is en als ik hem wil laten repareren ben meer kwijt dan dat ik een nieuwe xbox koop. Als je het bij de goede laat doen geven ze garantie en heb je dit probleem niet. Maar ik weet niet of ik hierover mag praten (weet niet of er nog meer regels zijn) Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb hem al binnen.Hier alvast een filmpje! Cool man! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Als je het bij de goede laat doen geven ze garantie en heb je dit probleem niet. Maar ik weet niet of ik hierover mag praten (weet niet of er nog meer regels zijn) Alleen garantie als TIJDENS het ombouwen iets mis gaat, als het pas later is dan ben je genaait, en moet je hoge reparatiekosten betalen. Zelf ombouwen blijft het makkelijkste en hier mag idd neit over gepraat worden.. @ Vinewood, waarom altijd rick astley in die neppe gta video's... Bewerkt: 23 april 2008 door Gta-killer Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Even iets qoute van het digiforum: STELLING- Een gamer houdt van games. - Een gamer wil graag nieuwe games. - Een gamer wil graag innovatieve games en graag zo veel als mogelijk REALITEIT - Om games te kunnen maken wordt geinvesteerd - Om games te kunnen BLIJVEN maken moet een game verkocht worden CRUX - Ben je een softwarepiraat dan ben je GEEN gamer - Ben je een software piraat dan help je je eigen maar ook de hobby van anderen om zeep! VOORBEELDEN Sega Dreamcast : Om zeep geholpen door bootdiscs PSP : Ligt in coma, bijna geen gamereleases. Dank je wel piraten ! NDS : Duurt niet lang meer .... Dat zegt opzich al genoeg. Downloaden is triest, en het is nog triester als je torrents op het internet zet... Reageren
Siender Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Even iets qoute van het digiforum: STELLING- Een gamer houdt van games. - Een gamer wil graag nieuwe games. - Een gamer wil graag innovatieve games en graag zo veel als mogelijk REALITEIT - Om games te kunnen maken wordt geinvesteerd - Om games te kunnen BLIJVEN maken moet een game verkocht worden CRUX - Ben je een softwarepiraat dan ben je GEEN gamer - Ben je een software piraat dan help je je eigen maar ook de hobby van anderen om zeep! VOORBEELDEN Sega Dreamcast : Om zeep geholpen door bootdiscs PSP : Ligt in coma, bijna geen gamereleases. Dank je wel piraten ! NDS : Duurt niet lang meer .... Dat zegt opzich al genoeg. Downloaden is triest, en het is nog triester als je torrents op het internet zet... Bedankt voor je mening, dit zijn geen feiten dus waar ben je nu? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Even iets qoute van het digiforum: STELLING- Een gamer houdt van games. - Een gamer wil graag nieuwe games. - Een gamer wil graag innovatieve games en graag zo veel als mogelijk REALITEIT - Om games te kunnen maken wordt geinvesteerd - Om games te kunnen BLIJVEN maken moet een game verkocht worden CRUX - Ben je een softwarepiraat dan ben je GEEN gamer - Ben je een software piraat dan help je je eigen maar ook de hobby van anderen om zeep! VOORBEELDEN Sega Dreamcast : Om zeep geholpen door bootdiscs PSP : Ligt in coma, bijna geen gamereleases. Dank je wel piraten ! NDS : Duurt niet lang meer .... Dat zegt opzich al genoeg. Downloaden is triest, en het is nog triester als je torrents op het internet zet... Daar ben ik helemaal mee eens! Als je download ben je gewoon zielig. Reageren
xdr Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Heb geen omgebouwde xbox. Maar de eerste gameplay filmpjes zien er veelbelovend uit(Welliswaar geen hoge kwaliteitsfilmpjes maar toch) Kan in ieder geval niet wachten tot hij uit is. (download overigens alleen games als je zeker weet dat ze hier niet in de winkels komen zoals postal 2, doom, carmageddon, etc) Reageren
steintje Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 dit is haast niet meer normaal er kijken op dit moment 32 leden naar dit topic. Reageren
jannick1994 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Bericht verwijderd... sorry ik ben nieuw en sorry nogmaals.. ik zal de regels beter lezen! Bewerkt: 23 april 2008 door jannick1994 Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) k kan beweijzen datr ik het spel al heb gekocht foto's mischien wat onduidelijk maar daar kon ik niks aan doen hij bevat de subway map en de street map en de controls map maar het spel dat ziet er vet uit joh >>> Door Dutchy3010: Maps verwijderd.<<< Bewerkt: 23 april 2008 door Dutchy3010 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 k kan beweijzen datr ik het spel al heb gekocht foto's mischien wat onduidelijkmaar daar kon ik niks aan doen Zijn al oud ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.