Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

Even iets qoute van het digiforum:
STELLING

- Een gamer houdt van games.

- Een gamer wil graag nieuwe games.

- Een gamer wil graag innovatieve games en graag zo veel als mogelijk

REALITEIT

- Om games te kunnen maken wordt geinvesteerd

- Om games te kunnen BLIJVEN maken moet een game verkocht worden

CRUX

- Ben je een softwarepiraat dan ben je GEEN gamer

- Ben je een software piraat dan help je je eigen maar ook de hobby van anderen om zeep!

VOORBEELDEN

Sega Dreamcast : Om zeep geholpen door bootdiscs

PSP : Ligt in coma, bijna geen gamereleases. Dank je wel piraten !

NDS : Duurt niet lang meer ....

Dat zegt opzich al genoeg. Downloaden is triest, en het is nog triester als je torrents op het internet zet...

Helemaal mee eens!

Uiteraard zijn er ook filmpjes vrijgegeven op bepaalde sites en vele mensen hebben deze weer overgenomen.

Als ik eerlijk ben ik ook... Maar ik zou de game nooit downloaden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

Yep, ben al aan het downloaden... morgen heb ik GTA IV, wel ga ik de orginele versie kopen uit respect voor R*. Dat verdienen ze immers wel... kan gewoon niet langer wachten! :N

Ik hoop dat jij echt een ban krijgt. Lees eerst eens even de regels man!

Sorry, maar hier kan ik echt kwaad om worden!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

k kan beweijzen datr ik het spel al heb gekocht foto's mischien wat onduidelijk

maar daar kon ik niks aan doen

hij bevat de subway map en de street map en de controls map maar het spel dat ziet er vet uit joh

wtf, dan kan iedereen bewijzen da hij het heeft he !!! die staan opt internet

Link to comment
Delen op andere websites

k kan beweijzen datr ik het spel al heb gekocht foto's mischien wat onduidelijk

maar daar kon ik niks aan doen

hij bevat de subway map en de street map en de controls map maar het spel dat ziet er vet uit joh

wtf, dan kan iedereen bewijzen da hij het heeft he !!! die staan opt internet

het auto rijen in het begin is vet irri je tegen alle paaltjes op tenminste ik

dan wel

maar ja dan geloof je me toch niet

Link to comment
Delen op andere websites

mensen die ze vervoeren. die kunnen natuurlijk ook 1tje meejatten. en op internet zetten. binnen een paar uur heeft iedereen op de wereld hem. maar gelukig kan niet iedereen hem spelen want. hij is niet regio-vrij het zijn in ieder geval zielige mensen :zz: ik was filmpjes aan het zoeken (was heel dom :bonk: ) maar toen ik hem ff een paar seconde keek. dee ik hem weg want dat vond ik eigelijk zonde. ik wil het allemaal zelf ontdekken

Link to comment
Delen op andere websites

mensen die ze vervoeren. die kunnen natuurlijk ook 1tje meejatten. en op internet zetten. binnen een paar uur heeft iedereen op de wereld hem. maar gelukig kan niet iedereen hem spelen want. hij is niet regio-vrij het zijn in ieder geval zielige mensen :zz: ik was filmpjes aan het zoeken (was heel dom :bonk: ) maar toen ik hem ff een paar seconde keek. dee ik hem weg want dat vond ik eigelijk zonde. ik wil het allemaal zelf ontdekken

thats the spirit! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mensen die ze vervoeren. die kunnen natuurlijk ook 1tje meejatten. en op internet zetten. binnen een paar uur heeft iedereen op de wereld hem. maar gelukig kan niet iedereen hem spelen want. hij is niet regio-vrij het zijn in ieder geval zielige mensen :zz: ik was filmpjes aan het zoeken (was heel dom :bonk: ) maar toen ik hem ff een paar seconde keek. dee ik hem weg want dat vond ik eigelijk zonde. ik wil het allemaal zelf ontdekken

thats the spirit! :tu:

Ja mee eens. maar sommig mensen zijn ook dom die het voor de xbox zetten want,

je hebt kans op gebanned te worden toch?

Link to comment
Delen op andere websites

mensen die ze vervoeren. die kunnen natuurlijk ook 1tje meejatten. en op internet zetten. binnen een paar uur heeft iedereen op de wereld hem. maar gelukig kan niet iedereen hem spelen want. hij is niet regio-vrij het zijn in ieder geval zielige mensen :zz: ik was filmpjes aan het zoeken (was heel dom :bonk: ) maar toen ik hem ff een paar seconde keek. dee ik hem weg want dat vond ik eigelijk zonde. ik wil het allemaal zelf ontdekken

ja ik heb het zelfe gedaan maar paar seconde gekekn

want anders kom ik er zelf niet achter en dna krijg ik het zelfde gevoel als jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang het een goede discussie blijft, blijft dit topic open. Met de volgende regels:

  • Zeg alleen wat je ervan vind, dat het downloadbaar is. Niet of je het zelf gedaan hebt, of niet.
  • Links naar filmpjes wordt beloond met 20% warn.
  • Links naar downloads van GTA IV worden ook beloond met 20% warn.
  • Offtopic posts worden verwijderd, ontopic dus!

Ik zou nooit een game downloaden die ik zo graag zou willen hebben. Ik denk maar zo: als iedereen het download, bestaat er geen game-industrie meer over een aantal jaren!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar stel je voor:

Als je bij R* werkt dan ben je net zo gek van gta IV als wij dan ga je die game gewoon willen spelen en sommige mensen zonder eergevoel (zoals net gezegd) die gaan hem dan spelen en te downloaden zetten!

Ik weet niet wat ik zou doen maartoch vind ik het niet goed! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...