Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

ik vind het:

Slap

Sneu

Zielig

verraad

maar vooral sneu omdat je niet het RESPECT en geduld hebt om nog ff tot dinsdag te wachten!! :td:

Ik ben benieuwd, als jij een omgebouwde xbox360 thuis had staan, of jij dan nog zou kunnen wachten..

Maar ik koop de game ook gewoon op dinsdag (voor online spelen en R* steunen voor een top game)

ik zou gewoon w8en!

k vind het echt raar.

ook niet leuk voor al die mensen die daar aan hebben gewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

Nu ja, ik heb geen 360 alleen een ps3. Als ik een 360 had zou ik het bijna zeker downloaden. Maar ik zou ook gewoon de originele versie kopen wanneer die uit is zodat ik online kan. Mijn vriend heeft wel een 360 dus ik vertel morgen gewoon tegen dat hij het al kan downloaden en dan speel ik het in het weekend bij hem

Blijkbaar spoort deze topic wel aan tot downloaden...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je hem downloaden? Als je hem dan een paar maanden eerder zou krijgen, oké. Maar die 5 daagjes? En koop het spel gewoon, dat heeft R* verdient.

EDIT: 200ste bericht :puh:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je hem downloaden? Als je hem dan een paar maanden eerder zou krijgen, oké. Maar die 5 daagjes? En koop het spel gewoon, dat heeft R* verdient.

EDIT: 200ste bericht :puh:

Inderdaad een maand voor de release zou stoer zijn..

5 dagen dat wachten heb ik er nog wel voor over :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het:

Slap

Sneu

Zielig

verraad

maar vooral sneu omdat je niet het RESPECT en geduld hebt om nog ff tot dinsdag te wachten!! :td:

Ik ben benieuwd, als jij een omgebouwde xbox360 thuis had staan, of jij dan nog zou kunnen wachten..

Maar ik koop de game ook gewoon op dinsdag (voor online spelen en R* steunen voor een top game)

ik zou gewoon w8en!

k vind het echt raar.

ook niet leuk voor al die mensen die daar aan hebben gewerkt.

Inderdaad, stank voor dank vind ik het. Iedereen wacht echt lang. R* star heeft al dat werk voor ons verricht en nu downloaden mensen het spel al en zetten filmpjes op youtube. Dat hele plan van die sleutel van liberty city loopt verkeerd af. Onterechte winnaar zal dat zijn O,o

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het:

Slap

Sneu

Zielig

verraad

maar vooral sneu omdat je niet het RESPECT en geduld hebt om nog ff tot dinsdag te wachten!! :td:

Ik ben benieuwd, als jij een omgebouwde xbox360 thuis had staan, of jij dan nog zou kunnen wachten..

Maar ik koop de game ook gewoon op dinsdag (voor online spelen en R* steunen voor een top game)

ik zou gewoon w8en!

k vind het echt raar.

ook niet leuk voor al die mensen die daar aan hebben gewerkt.

Shifty ben het met je helemaal eens Rockstar heeft zich suf gewerkt om die game te maken

speciaal voor fanboys/ps3/xbox dan gaan jullie ook nog iligaal downloaden

triest :7 ik hoop dat de xboxers worden gebanned :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem waarschijnlijk vanavond, en koop hem ook nog dinsdag!

me 2

Echt dom,

Je hebt hem al en je gaat hem ook nog eens weer kopen?

Wat is hier het punt van? :duh:

ja, idd... 60 euro voor een boekje???? als je em dan download ,koop em dan helemaal niet... Je mist dan het gevoel als je het spel eindelijk koopt en zo snel mogelijk naar je console gaat om em te spelen...

je weet dan al hoe et begint enz... lijkt me minder

Het is gewoon best wel egoistish om em nu al te downloaden, al die T2 medewerkertjes die 24 uur per dag tot de release (hopelijk worden ze wel afgewisseld) filmpjes moeten verwijderen...

et is niet leuk voor de makers, dat is het probleem van dat downloaden...

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste deel is het uitpakken van een doosje met een game erin, snel naar je console rennen, en hem erin rammen. Nouja, downloaden is hetzelfde. Alleen mis je het boekje, en het gevoel dat je hem hebt gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de mensen die GTA IV gedownload hebben nooit meer kunnen spelen dat hoop ik echt uit

Inderdaad. Eerder was een nieuwsbericht op een website dat alle mensen die voor de release het spel spelen worden gemonitord door Rockstar Games en Microsoft. Ik neem aan dat er wel verder maatregelen komen. Dus dat mensen die illegale software gebruiken worden geblokkeerd van xbox live.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...