Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

Ik hoop dat de mensen die GTA IV gedownload hebben nooit meer kunnen spelen dat hoop ik echt uit de grond van mijn hart want ik vind het echt kinderachtig dat ze weer zo belachelijk moeten doen...

Groete :)

Ik hoop dat je dan niet alleen GTA IV bedoelt? Ik hoop gewoon dat ze geen 1 Xbox 360 spel meer kunnen spelen en dat ze een boete moeten betalen van 1000 euro ofzo ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

Ik hoop dat het een dik Xbox virus is en dat de hele Xbox naar de klote gaat. Ik ben er gewoon zo verontrust over dat ik 100 euro, 600 euro voor een PS3 (speciaal voor IV) en anderhalf jaar heb gegeven om het spel als een van de eersten te spelen op de dag van de release en dan zoiets. F*cking trieste figuren :@ Dat kun je toch geen gta fan meer noemen ofzo.

Ik ben het met Joris eens, en ik denk best wel dat er op downloaden van GTA IV (praten over illegaal downloaden is verboden, toegeven dat je het doet ook, en al helemaal met GTA IV) een straf moet staan. Hier zou op z'n minst een 80% warn of zelfs een ban op moeten staan. Voor SL+ een degradatie + warn.

Ik ga even mijn respect list updaten, iedereen die GTA IV niet download maar gewoon koopt heeft mijn respect. De download losers niet :duh:

Iedereen die tegen GTA IV downloaden is, zet maar een boodschap in mijn profiel, als een soort petitie.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het een dik Xbox virus is en dat de hele Xbox naar de klote gaat. Ik ben er gewoon zo verontrust over dat ik 100 euro, 600 euro voor een PS3 (speciaal voor IV) en anderhalf jaar heb gegeven om het spel als een van de eersten te spelen op de dag van de release en dan zoiets. F*cking trieste figuren :@ Dat kun je toch geen gta fan meer noemen ofzo.

mee eens :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het een dik Xbox virus is en dat de hele Xbox naar de klote gaat. Ik ben er gewoon zo verontrust over dat ik 100 euro, 600 euro voor een PS3 (speciaal voor IV) en anderhalf jaar heb gegeven om het spel als een van de eersten te spelen op de dag van de release en dan zoiets.

Nou andere mensen spelen hem 5 dagen eerder, de wereld vergaat..

F*cking trieste figuren frown.gif Dat kun je toch geen gta fan meer noemen ofzo.

Noem ze hoe je ze noemen wilt, ze zitten wel al GTA IV te spelen en daar ben ik jaloers op..

Ik ben het met Joris eens, en ik denk best wel dat er op downloaden van GTA IV (praten over illegaal downloaden is verboden, toegeven dat je het doet ook, en al helemaal met GTA IV) een straf moet staan. Hier zou op z'n minst een 80% warn of zelfs een ban op moeten staan. Voor SL+ een degradatie + warn.

Mee eens, ik zou moderator x, diegene waar zijn nick op 92 eindigt bannen omdat hij piratij support en jaloers is op het downloaden van GTA IV, en als hij een omgebouwde xbox heeft het ook zou doen. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb nu 2 uurtjes gespeeld met GTA IV. Ik heb een gemodde Xbox, en kon het niet laten om de game toch even te downloaden. Opzich is het een super game, maar er zijn wel wat dingetjes die mij irriteerden. Bijvoorbeeld een auto besturen gaat vele malen moeilijker, en slipt ook sneller. Ook vond ik de graphics overdag vele malen lelijker dan s'nachts. Het kan aan de instellingen van mijn tv liggen, maar overdag als Nico in de zon staat is Nico zo'n beetje helemaal donkerbruin gekleurd en is de rest gigantisch licht.. Maargoed, oordeel zelf in een paar dagen. Bereid je voor op een HELE grote game. Mag dat even duidelijk zijn ^_^

EDIT: Ik koop de game uiteraard wel de 29e!

Bewerkt: door Sangérz
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb nu 2 uurtjes gespeeld met GTA IV. Ik heb een gemodde Xbox, en kon het niet laten om de game toch even te downloaden. Opzich is het een super game, maar er zijn wel wat dingetjes die mij irriteerden. Bijvoorbeeld een auto besturen gaat vele malen moeilijker, en slipt ook sneller. Ook vond ik de graphics overdag vele malen lelijker dan s'nachts. Het kan aan de instellingen van mijn tv liggen, maar overdag als Nico in de zon staat is Nico zo'n beetje helemaal donkerbruin gekleurd en is de rest gigantisch licht.. Maargoed, oordeel zelf in een paar dagen. Bereid je voor op een HELE grote game. Mag dat even duidelijk zijn ^_^

zoals ik had verwacht.. je bent OVER-HYPED ;).. zo simpel is het, doe alsof je niks van de hype hebt meegekregen:P ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De game is een paar uur geleden op vele torrent sites verschenen.

Het betreft de versie voor de Xbox 360.

Wat vinden jullie hiervan? Zijn veel van jullie al bezig met downloaden? Of zijn jullie hier streng tegen?

De game is btw geript door iCON.

T is gwn zielig als je m al gaat downloaden en zeker zo kort voor de release, dan heb je egt geen respect voor de maker die er alles aan doen om het illegaal downloaden tegen te gaan. Ik w8 gwn tot dinsdag en k ga dan 2 weken lang voluit spelen :puh: k heb tog meivakantie:P

laterzz

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij al een maand geleden op torrentsites was gekomen, ok.

Dan zoui khem ook downloaden, maar 4 dagen van te voren?

Dat kan je toch wel verdrijven.

eigenlijk hadden ze een virusje of branddetectie erin zetten, zodat die mensen die dan online of offline met internetstekker erin, dat ze gebanned worden en xbox onbruikbaar word.

Want GTA 4 downloaden voor de 4 dagen zo ik gewoon laten.

Greetz,

Uit de filmpjes die ik gezien heb zit er een blista compact in, dacht dat die zou verdwijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het een dik Xbox virus is en dat de hele Xbox naar de klote gaat. Ik ben er gewoon zo verontrust over dat ik 100 euro, 600 euro voor een PS3 (speciaal voor IV) en anderhalf jaar heb gegeven om het spel als een van de eersten te spelen op de dag van de release en dan zoiets.

Nou andere mensen spelen hem 5 dagen eerder, de wereld vergaat..

Als de wereld zou vergaan zou ik wegrennen van thuis :puh: Nu blijf ik lekker hier en me ergeren aan de bovengenoemde feiten.

Gisteren was ik inderdaad een beetje overreacted, want ik had net een enorme rotdag achter de rug. :puh:

Maar ik ben nog steeds tegen het downloaden.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij al een maand geleden op torrentsites was gekomen, ok.

Dan zoui khem ook downloaden, maar 4 dagen van te voren?

Dat kan je toch wel verdrijven.

eigenlijk hadden ze een virusje of branddetectie erin zetten, zodat die mensen die dan online of offline met internetstekker erin, dat ze gebanned worden en xbox onbruikbaar word.

Want GTA 4 downloaden voor de 4 dagen zo ik gewoon laten.

Greetz,

Uit de filmpjes die ik gezien heb zit er een blista compact in, dacht dat die zou verdwijnen.

R* en MS werken samen om te zien wie er GTA IV spelen voor de relse van GTA IV. Die worden dan gebanned, of er komen verdere maatregelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...