Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

Ten eerste even een valse beschuldiging uit de wereld helpen.... Het Downloaden is niet illegaal he..... Alleen het uploaden is illegaal in Nederland :schater:

En nee ik ga hem niet downloaden.

Hier heb ik een aantal redenen voor.

- De eerste is dat ik geen XBox heb :duh:

- Ik heb alle GTA's origineel en dat wil ik graag zo houden...

- Ik koop hem liever zodat ik inderdaad het boekje e.d. krijg...

- Ik heb groot respect voor R* en daarom gun ik ze ook alle inkomsten... Hiermee help ik mezelf omdat ze dan misschien wel een nieuwe versie van GTA gaan ontwikkelen _O_:Y

- Ik wacht al zo lang dat de laatste dagen er ook nog wel bijkunnen. Tevens is het wachten opzich ook wel leuk. Spannend en je bent toch al flink met de game bezig... Dus ook al kan je nu niet spelen heeft het wachten ook iets leuks :tu:

Maar voor de mensen die niet kunnen wachten of er gewoon anders inzitten als ik wens ik ze alvast veel speel plezier.

Wie ben ik om ze uit te maken voor rotte vis.... Iedereen maakt z'n eigen keuzes in het leven. Bederf alleen niet mijn speel plezier met het uploaden van spoilers en in-game beelden hier op het forum!!! Laat ons (de mensen die wachten tot de 29ste) in onze waarde en gun ons ook ons plezier. Daarvoor in ieder geval mijn dank!!!

En voor elke heilig boontje hier die de mensen die wel downloaden voor alles en nogwat uitmaken en toewensen heb ik 1 vraag:

Hoeveel illegale spullen heb je zelf... CD's, DVD's en games.... Als het er 1 of meer is heb je geen recht van spreken want de beschuldigingen over illegale handel slaat niet alleen maar op GTA :duh:

En voor de rest die liever beginnen met de originele versie... Nog maar 4 dagen wachten :Y:cya:

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

@ repbon

Amen!

Toch hoop ik stiekem dat GTA voor het weekend te koop is, dan heb ik tenminste tijd om te spelen. Het is bijna vervelend dat ik moet gaan feesten op Koninginnedag! Hopen op regen dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet goed waarom je em zou willen downloaden; als je xbox omgebouwd is en M$ ontdekt het ben je gebanned van Live dus kan je GTA IV niet online spelen. Ook verdient R* dit niet, als je wilt spelen ga dan wat filmpjes kijken of doe een winterslaap tot ie uit is (zoals mij).

Maar van mensen die het game downloaden vind ik jammer omdat ze dan GTA IV niet volledig kunnen benutten: ze kunnen de MP niet spelen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet goed waarom je em zou willen downloaden; als je xbox omgebouwd is en M$ ontdekt het ben je gebanned van Live dus kan je GTA IV niet online spelen. Ook verdient R* dit niet, als je wilt spelen ga dan wat filmpjes kijken of doe een winterslaap tot ie uit is (zoals mij).

Maar van mensen die het game downloaden vind ik jammer omdat ze dan GTA IV niet volledig kunnen benutten: ze kunnen de MP niet spelen ...

MS kan me reet roesten, ik heb meer dan 50 spellen op me xbox dus ook gta IV, Ik heb daarnaast een playstation waar ik GTA op ge pre-ordered heb dus ik koop hem alsnog, ik wil alleen de gameplay testen en wacht dus ook met missies totdat ik hem heb.

Verder is de besturing wennen maar ziet er allemaal wel leuk uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste even een valse beschuldiging uit de wereld helpen.... Het Downloaden is niet illegaal he..... Alleen het uploaden is illegaal in Nederland :schater:

En nee ik ga hem niet downloaden.

Hier heb ik een aantal redenen voor.

- De eerste is dat ik geen XBox heb :duh:

- Ik heb alle GTA's origineel en dat wil ik graag zo houden...

- Ik koop hem liever zodat ik inderdaad het boekje e.d. krijg...

- Ik heb groot respect voor R* en daarom gun ik ze ook alle inkomsten... Hiermee help ik mezelf omdat ze dan misschien wel een nieuwe versie van GTA gaan ontwikkelen _O_:Y

- Ik wacht al zo lang dat de laatste dagen er ook nog wel bijkunnen. Tevens is het wachten opzich ook wel leuk. Spannend en je bent toch al flink met de game bezig... Dus ook al kan je nu niet spelen heeft het wachten ook iets leuks :tu:

Maar voor de mensen die niet kunnen wachten of er gewoon anders inzitten als ik wens ik ze alvast veel speel plezier.

Wie ben ik om ze uit te maken voor rotte vis.... Iedereen maakt z'n eigen keuzes in het leven. Bederf alleen niet mijn speel plezier met het uploaden van spoilers en in-game beelden hier op het forum!!! Laat ons (de mensen die wachten tot de 29ste) in onze waarde en gun ons ook ons plezier. Daarvoor in ieder geval mijn dank!!!

En voor elke heilig boontje hier die de mensen die wel downloaden voor alles en nogwat uitmaken en toewensen heb ik 1 vraag:

Hoeveel illegale spullen heb je zelf... CD's, DVD's en games.... Als het er 1 of meer is heb je geen recht van spreken want de beschuldigingen over illegale handel slaat niet alleen maar op GTA :duh:

En voor de rest die liever beginnen met de originele versie... Nog maar 4 dagen wachten :Y:cya:

heel goed gezecht ben ik het totaal mee eens zolang die mensen die GTA nu al hebben ons maar niksverklappen!

Link to comment
Delen op andere websites

een egte gta-fan koopt de originele versie, dan heb je tenminste ook de map en het leuke boekje

Inderdaad.

Daarbij download ik geen console games aangezien ik een PC gamer ben.. want met dergelijke combi heb je zeker geen werkend spel. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet goed waarom je em zou willen downloaden; als je xbox omgebouwd is en M$ ontdekt het ben je gebanned van Live dus kan je GTA IV niet online spelen. Ook verdient R* dit niet, als je wilt spelen ga dan wat filmpjes kijken of doe een winterslaap tot ie uit is (zoals mij).

Maar van mensen die het game downloaden vind ik jammer omdat ze dan GTA IV niet volledig kunnen benutten: ze kunnen de MP niet spelen ...

MS kan me reet roesten, ik heb meer dan 50 spellen op me xbox dus ook gta IV, Ik heb daarnaast een playstation waar ik GTA op ge pre-ordered heb dus ik koop hem alsnog, ik wil alleen de gameplay testen en wacht dus ook met missies totdat ik hem heb.

Verder is de besturing wennen maar ziet er allemaal wel leuk uit.

pardon? Je hebt dus 50 spellen gedownload? En jij denkt dat je Microsoft er mee hebt? Je hebt alleen maar de ontwikkelers ermee, en als Bioshock hebt, heb jij meegedragen aan de tegenvallende verkoopcijfers door die game gewoon te downloaden!

Misschien heeft Bill Gates veel geld, en hoeft in zijn volgende 7 levens niet meer te werken, maar er zijn ook zat mensen die bij microsoft werken en graag wel geld willen ontvangen voor hun gemaakte console. Daarbij komt dat microsoft altijd klaar staat voor hun klanten, maar sommige klanten blijkbaar niet voor hun.

Mensen die games downloaden zijn geen gamers, mensen die muziek downloaden zijn geen muziekliefhebbers en mensen die films downloaden zijn geen filmliefhebbers! Ongeacht of je nou tussen je games/films/muziek verzameling 4 echte games/films/muziek hebt en de rest gedownload!

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die games downloaden zijn geen gamers, mensen die muziek downloaden zijn geen muziekliefhebbers en mensen die films downloaden zijn geen filmliefhebbers! Ongeacht of je nou tussen je games/films/muziek verzameling 4 echte games/films/muziek hebt en de rest gedownload!

Ben ik niet helemaal met je eens.

Als je een cd zou downen dan gaat het je tenslotte om de muziek van die cd en ben je een muziekliefhebber.

Ik ken namelijk geen mensen die downen om het downen.......

En ja de verkoopcijfers kunnen tegenvallen. Ze zouden ook de prijzen per cd, dvd en game kunnen verlagen.

Deze prijzen worden nu bewust hoog gehouden maar kosten per cd/dvd/game niet zo veel om te produceren (en met produceren bedoel ik ook echt van 0 af aan te maken)

Dus als de industrie de prijzen verlaagd dan zal je zien dat het downen ook minder wordt. :duh:

En ik (en dit is mijn persoonlijke mening) heb moeite te geloven dat ook jij nog nooit iets illegaals hebt gehad...

Vroeger ook nooit een cd op een bandje opgenomen ????

Bewust of onbewust doet iedereen het.... De een wat meer als de andere...

Maar zorg ervoor dat je alleen je eigen mening geeft zonder een ander persoonlijk erop aan te vallen. We leven in een vrij land en kunnen dan ook allemaal eigen keuzes maken.... Daar hoef je het niet mee eens te zijn..... Maar laat een ieder in z'n waarde :Y

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

En ik (en dit is mijn persoonlijke mening) heb moeite te geloven dat ook jij nog nooit iets illegaals hebt gehad...

Vroeger ook nooit een cd op een bandje opgenomen ????

Bewust of onbewust doet iedereen het.... De een wat meer als de andere...

Maar zorg ervoor dat je alleen je eigen mening geeft zonder een ander persoonlijk erop aan te vallen. We leven in een vrij land en kunnen dan ook allemaal eigen keuzes maken.... Daar hoef je het niet mee eens te zijn..... Maar laat een ieder in z'n waarde :Y

Waarom is het tegenwoordig raar als een persoon niet aan illegale downloads doet?? Waarom is dat niet te geloven??

Er zijn gewoon gelukkig mensen die zich ervan bewust zijn dat door het illegaal downloaden heel veel mensen gedupeerd worden. En dan bedoel ik niet de 'grote' jongens als Microsoft of Disney, maar de 'kleinere' jongens zoals de lokale gameshop, bioscoop en videotheek!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ff voor de grap opgezocht err staan er idd vet veel. Voor wie het wil weten: de game betreft 7,3 Gig.

En idd, als je een echte GTA Fan bent download je dit niet. Zelf heb ik alleen de PS3-versie, maar al had ik de xbox, dan zou ik het nog niet doen. Ik hoop dat de mensen die dit gedownload hebben snel door R* gebanned worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik iets download zou ik dat toch nooit kopen in de winkel ook al kon ik niet download zou ik toch niks kopen dus aan mij lijden ze geen verlies.

En van die iemand die zij dat die 50 Xbox spellen had denk jij dat hij ze alle 50 had gekocht in de winkel als hij ze niet gedownloaden had.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik (en dit is mijn persoonlijke mening) heb moeite te geloven dat ook jij nog nooit iets illegaals hebt gehad...

Vroeger ook nooit een cd op een bandje opgenomen ????

Bewust of onbewust doet iedereen het.... De een wat meer als de andere...

Maar zorg ervoor dat je alleen je eigen mening geeft zonder een ander persoonlijk erop aan te vallen. We leven in een vrij land en kunnen dan ook allemaal eigen keuzes maken.... Daar hoef je het niet mee eens te zijn..... Maar laat een ieder in z'n waarde :Y

Waarom is het tegenwoordig raar als een persoon niet aan illegale downloads doet?? Waarom is dat niet te geloven??

Er zijn gewoon gelukkig mensen die zich ervan bewust zijn dat door het illegaal downloaden heel veel mensen gedupeerd worden. En dan bedoel ik niet de 'grote' jongens als Microsoft of Disney, maar de 'kleinere' jongens zoals de lokale gameshop, bioscoop en videotheek!

Je hoort mij ook niet zeggen dat je aan illegale downloads moet doen....

En ik ben ook met je eens dat je mensen dupeerd door het downen van spullen. Ook ik ben me ervan bewust en probeer hier ook rekening mee te houden. Maar ik ga hier noet verkondigen dat ik nog nooit illegale spullen heb gehad.... Zeker niet alleen ik kies bewust om GTA niet illegaal te verkrijgen....

Maar van kinds af aan heb ik er al mee te maken. Ooit eens een gekocht bandje van michael Jackson op een leeg bandje gekopieerd... Ik zat nog op de basis school en hoppa... Je eerste aanraking van illegale spullen.

Ooit wel eens muziek van de radio opgenomen op een bandje en hop gebeurt het weer.....

Dus je hoeft er niet bewust mee te maken te hebben maar het is overal om je heen en iedereen zal er wel eens mee te maken hebben gehad... Bewust of onbewust.... :Y:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had GTA IV gister bij een vriend gespeeld, hij heeft een omgebouwde Xbox 360. Het auto rijden is een beetje wennen, de graphics zijn geweldig. En het sfeertje zit er weer hellemaal in. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...