Jump to content

Zoekt Punk


-Omar-

Recommended Posts

Hallo

Ik luister de laatste tijd veel Punk. Meer van onbekende bendjes bij ons in de buurt. Ik heb wat gezocht op Youtube naar Punk etc. Maar daar vond ik niet echt veel. Wie weet een paar goede punk "liedjes".

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan pink denk, denk ik meer aan de grote bands. Je kunt denken aan 'The sex pistols' maar 'Greenday' behoort voor velen ook tot punk. Ik luister zelf niet naar punk maar ben met sommige bands wel bekend. Ik luister zelf meer aan de hardrock-kant. Ook ben ik vrij bekend met ander soort rock maar daar luister ik nauwelijks naar.

Edit: Kijk even hier. Er staat een uitgebreide samenvatting en links naar vele verschillende (bekende) punk-bands. Download eens wat en je zult uiteindelijk vanzelf op goede liedjes uitkomen.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor stijl vind je gaaf? Meer punkrock, zoals Sex Pistols en (oudere) Greenday, hardcore punk á la Discharge, DRI, of 'kinderpunk' zoals Blink 182, Sum 41 enzo?

Ik ben zelf meer een liefhebber van wat meer hardcore punk.. Aanraders zijn o.a. Discharge, Dirty Rotten Imbecils (DRI), Cryptic Slaughter, Lars Fredriksen and the Bastards en niet te vergeten Fearless Iranians From Hell.

Voorbeelden:

Discharge

DRI

Lars Fredriksen and the Bastards:

Fearless Iranians From Hell hebben myspace, hier te vinden - Klik

Enjoy! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal bedankt voor jullie posts. Ik zal morgen alles onder handen nemen xD. Nu had ik nog een vraag. Ik denk dat Sdjafol deze wel kan beantwoorden namelijk: Wat betekent dat A teken met zo'n rondje eromheen? Dat je zegmaar "schijt" hebt aan de regering en hoe heet dit?

Bedankt

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal bedankt voor jullie posts. Ik zal morgen alles onder handen nemen xD. Nu had ik nog een vraag. Ik denk dat Sdjafol deze wel kan beantwoorden namelijk: Wat betekent dat A teken met zo'n rondje eromheen? Dat je zegmaar "schijt" hebt aan de regering en hoe heet dit?

Bedankt

MVG,

Omar

Dat is het teken van Anarchisme, je definitie klopt al aardig.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...