RealNL Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Wat heb ik nodig om een SA:MP Film te maken.... En hoe zorg ik dat de Chat onzichtbaar is en dat links boven? Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Wat heb ik nodig om een SA:MP Film te maken....En hoe zorg ik dat de Chat onzichtbaar is en dat links boven? Volgens mij gaat dat niet. helaas, maar maak een server voor je zelf ofzo dan praat er toch niemand *doh* Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Wat heb ik nodig om een SA:MP Film te maken....En hoe zorg ik dat de Chat onzichtbaar is en dat links boven? Je bedoeld een opneemtool als fraps ofzo? dit kun je downloaden op de site. Je kan de chat ontzichbaar maken met F1-F12, ik weet niet precies meer welke. Maar dat vind je wel uit denk ik Reageren
Sandra Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Als je een eigen server hebt én je kan scripten, kan je met dit commando je chat leeghalen: Als je het niet kan, laat dan maar if(strcmp(cmdtext, "/clearchat", true)==0) { for(new i; i<10; i++) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, " "); } } Anders kan je ingame met (volgens mij) F10 je chat weghalen. (wel ingedrukt houden)! Reageren
tjoef Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Indien je geen eigen server hebt: Fraps 1.9d download(gratis versie):hierzo! GameCam download: Hierzo! Link naar uitleg over beide opneemapparaten: Hierzo! F7 moet je indrukken om het chat-window te verbergen. F9 om het "death"window te verbergen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.