Think Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Weet er iemand hoe ik een screenshot kan nemen in een film ? Via paint lukt het niet want dan krijg ik gewoon een zwart beeld. Alvast bedankt! Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Weet er iemand hoe ik een screenshot kan nemen in een film ?Via paint lukt het niet want dan krijg ik gewoon een zwart beeld. Alvast bedankt! Geen idee maar hier weet ik wel wat leuks mee. Als je die "kleur" in paint zet en je draait daarachter windows mediaplayer dan zie je in paint de film. Je kan zelfs over de beweegende film heen tekenen. XD EDIT: Nu ik dit weer even uit wilde gaan proberen heb ik er opeens geen last meer van. Bewerkt: 25 april 2008 door IV trailer Reageren
Think Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Weet er iemand hoe ik een screenshot kan nemen in een film ?Via paint lukt het niet want dan krijg ik gewoon een zwart beeld. Alvast bedankt! Geen idee maar hier weet ik wel wat leuks mee. Als je die "kleur" in paint zet en je draait daarachter windows mediaplayer dan zie je in paint de film. Je kan zelfs over de beweegende film heen tekenen. XD EDIT: Nu ik dit weer even uit wilde gaan proberen heb ik er opeens geen last meer van. Ja, dat had ik ook zojuist ontdekt voor men post. Maar screenshots lukken niet, het lijkt wel of er een beveiliging opstaat. En op de menu staat een knop voor een screenshot, maar ik weet niet waar die wordt opgeslaan. Reageren
Preddy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Topic met het antwoord voor in Windows Media Player. Moet normaal gesproken werken. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Windows Media Player heeft een beveiliging op het maken van Screenshots tijden het afspelen van een WMV-bestand. YouTube daarintegen heeft dat niet. Ook Creative MediaSource, Winamp, en QuickTime Player zouden gewoon moeten toelaten dat er screens vanuit een afspelend videobestand kunnen worden gemaakt. Reageren
Think Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb het gevonden. Voor de mensen die later de zoekfunctie gebruiken: Je kan gewoon screenshots nemen onmiddelijk met PowerDVD. links vanonderen staat er een fototoestelletje. Als je daarop klikt wordt je screenshot automatiesch opgeslagen in de map: D:\Mijn documenten\CyberLink\PowerDVD\Snapshot Reageren
Sandra Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Iemand heeft het mij ooit eens uitgelegd hoe je met mediaplayer screenshots kan maken: - Ga naar 'start' in je taakbalk - Klik op 'uitvoeren' - Typ in: 'dxdiag' - Ga naar het tabblad: 'geluid' - Schuif het schuifbalkje in het midden van die pagina helemaal naar links. - Sluit af - En nu mediaplayer opnieuw starten. Als het goed is kan je dan wel screenshots maken van films Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.