Jump to content

voor de pc gamers die hopeloos wachten op de pc versie


samin00

Recommended Posts

http://www.gamed.nl/view/40094

lekker voor julie :cya:

nee grapje hoor

maar julie moeten wel een console kopen nu he!!

Idd, Helaas voor de Pc gamers maar er komt vast wel voor de PC versie uit

Omdat GTA 3 Dat heeft

GTA Vice ook heeft

San andreas ook heeft

Maar de stories reeks niet, dus het staat een beetje 50-50..

omg wat kunnen pc gamers toch koppig zijn

het staat toch hier!!

hij komt niet

Bewerkt: door samin00
Link to comment
Delen op andere websites

omg wat kunnen pc gamers toch koppig zijn

het staat toch hier!!

hij komt niet

Dat staat er niet, er staat: "and PC might not see the light of day"

En Rockstar wacht altijd tot na de release van de console versies om de PC versie aan te kondigen.

We zullen zien, niks is uitgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

En toch denk ik dat de PC versie er ook zal komen. Ik hoop het voor de PC gamers. En wie weet met hoeveel de PC online kan, kan wel eens 32 man worden ofzo.

nee hoor hij komt echt niet :cya:

R* zij dat het niet voor 100% uitgesloten was

Kijk zelf maar als je die link aanklikt :cya:

Maarja,ik heb niets te zeuren want ik ben een ps3 speler ^_^:cya:

Maar wel jammer voor de pc gamers. (En daar zijn er een heleboel van op dit froum ;) )

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Lantyz: Stuk of 10 spamposts verwijderd. Houd het topic nu schoon, svp.<<<

Rockstar Games zou gek zijn om nu al rond te bazuinen dat de PC-versie er aan komt, want iedereen die op de PC-versie wacht koopt geen PS- of Xbox-versie.

Iets om over na te denken: was Gamed.nl niet dezelfde website die dacht dat GTA IV in 2006 uit zou komen en in zes europese steden zou afspelen, op GTA: The Movie zat te wachten, bang was voor het monster EA en ook GTA IV: Vice City maar alvast aankondigde?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel aan de echtheid van het bericht. Gamed.nl geeft een mooie bron waar ze het vandaan habben maar die site geeft wel geen bron. Ik kan ook een quote opschrijven om als vrij onbekende site in het nieuws te komen dus zolang R* het niet zelf ontkend is niks zeker. Ook werd zoiets gezegd over de PS2 versie van VCS en wat kwam een half jaar na de PSP versie?

En waarom zou R* hun totale lineup op Steam zetten als ze verder geen PC games meer gaan maken. Ik denk dat het een test is om te zien of ze GTA IV ook op Steam moeten uitbrengen.

En voor R* zou het ook veel meer opleveren als ze meteen de PC versie gingen ontkennen wat ze niet doen. ALs je ze een mail stuurt waarin je naar een PC versie vraagt krijg je een antwoord dat ongeveer zegt: er zis nu niks bekend over een PC versie maar blijf vooral de website in de gaten houden.

Dus ontdanks dit bericht ga ik er nog steeds van uit dat een PC versie gewoon uit is met kerst.

Link to comment
Delen op andere websites

Da's klote :7 Geen console dus ook geen GTA IV... Mijn moeder wou voor mij en mijn broertje een ps3 kopen alleen de ps3's met het meeste vermogen die waren niet meer verkrijgbaar anders had ik hem ook kunnen krijgen... Ze wou degene met het meeste vermogen omdat je daar Ps2 spellen mee kunt doen, wij hebben een Ps2...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf een 360

Maar als er geen pc versie komt gaat het gta modding zo langzemaarhand wel dood denk ik

Ik denk dat de modding community wel andere games vind om mee te modden, denk aan Mafia II en Saints Row 2. Het moet dan wel weer helemaal van begin af aan beginnen terwijl de structuur van GTA's en die van GTA IV mischien ook heel bekend is en er veel meer geavanceerde technieken kunnen worden gbruikt. Maar laten we hopen dat die allemaal gewoon niet nodig is en men over een half jaar kan beginnn met het modden van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...