Jump to content

Ferry?


gtalordzz

Recommended Posts

Ik had eens een vraagje over de Ferry op de PS2, als je naar de veerpont op Portland gaat, en dan de mannetjes met knuppels enzo uit de weg ruimt. Dan zit ik dagen te wachten tot de Ferry er is, niet dat ik al heb tegengekomen, moet je soms eerst een missie spelen ofzo of wanneer komt die, moet je een speciaal soort auto hebben ofzo? Please help me...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eens een vraagje over de Ferry op de PS2, als je naar de veerpont op Portland gaat, en dan de mannetjes met knuppels enzo uit de weg ruimt. Dan zit ik dagen te wachten tot de Ferry er is, niet dat ik al heb tegengekomen, moet je soms eerst een missie spelen ofzo of wanneer komt die, moet je een speciaal soort auto hebben ofzo? Please help me...

Je zult inderdaad eerste missies moeten doen. Nu is de Ferry gesloten vanwege de staking (die gasten met die knuppels) Na de missie Driving Mr Leone krijg je toegang tot het tweede eiland van Liberty City. Je kunt nu met de Ferry heen en weer varen, of over de Callahan Brigde, die half af is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik voeg wat extra info toe. Als je een wanted level hebt kun je niet op de ferry komen.
Dat is best rot,ik bedoel het zou best grappig zijn als je die helicopter boven die ferry zit vliegen terwijl je in die ferry zit :) .
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...