Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tmffirework

    5

  • toonvanc

    4

  • Tomo_Tanker

    4

  • Coachlars

    4

Hallo,

Ook ik heb vanmorgen GTA4 gehaald. Samen met een PS3 bundel met GT5. Ik kreeg GTA4 er gratis bij… das nog eens lachen op de dag van de release… :dans:

Anyway, zit nu nog op mijn werk en kan dus pas vanaf een uurtje of 17:00 gaan gamen. Wat een hell.

Nu lees ik alleen hier wat berichten over dat je de PS3 eerst moet voorzien van een update qua firmware???? Doe je dat gewoon door de PS3 aan het Internet te hangen?? Iemand al ervaring mee?

Iig allemaal veel plezier en ik lees het wel!

@rjen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanochtond GTA gekocht, en heb veel gelezen dat auto rijden heel moeilijk is.

Maar naar mij mening vind ik het wel juist goed.

Het is echt een goed spel.

Maarja ik vind dit een topic waard voordat mensen alleen maar daar over gaan zeiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, Auto rijden is erg lastig.. Maarja, gelukkig wen je daar vast wel aan. ;)

Ik ben nu een beetje aan het rondrijden.. Auto rijden is in de eerste 5 min lastig :puh: Maar nu gaat het opzich wel :puh: Omg.. Wat een ongelovelijk vet spel.

Ik zeg om de minuut HOLY F*CK[/font] want dan heb ik weer iets nieuws uitgevonden :puh:

Damn.. Echt ongelovelijk. :puh:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik kwam vandaag vijf minuten na openingstijd bij de Media Markt aan. Het was een chaos, en vooral op de Xbox 360 afdeling, waar ik nog net het laatste exemplaar kon pakken. De schappen werden hierna wel weer gevuld, maar toch. :puh:

Bij de kassa kreeg ik eerst een probleem met het bonnetje en kaartje van het Christmas Pre-Order pakket, omdat ze bij de Media Markt weer 'ns niet wisten wat ze ermee moesten. Gelukkig kon dat later bij de info-balie afgehandeld worden.

Maar goed, dan het spel (:D), die me tot nu toe prima bevalt. Ik heb even een ritje door Liberty City gemaakt en een paar missies gespeeld. In één woord: "geweldig!" Ik ga weer verder spelen.. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook.

Ik heb hem al een paar uur gespeeld, hij is erg gaaf!

Het autorijden is even wennen, maar het lukt me nu wel.

Het cover-systeem werkt geweldig!

En het kleren kopen is ook erg leuk. :D

En het is leuk om met het mobieltje 911 ( het alarmnummer) te bellen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is gewoon DE game die je moet spelen en hebben!!! Tuurlik zul je nog minpuntjes tegenkomen maar ik had men verwachtingen heel hoog gelegd maar toch heeft het me kunnen overtreffen, wat een game man!!!!

Ik moet nu jammergenoeg gaan werken en kan maar vnvd om 23u spelen!!

So let me know some things!!

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...