Flitskikker Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Screens zien er mooi uit! Is die configuratie ergens te downloaden? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 23 maart 2013 Rapport Geplaatst: 23 maart 2013 @3L1077 Thanks @Flitskikker Bedankt, voorlopig is de config niet te downloaden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 maart 2013 Rapport Geplaatst: 23 maart 2013 Ik kan het niet meer aan, ik benoem mezelf tot je absolute topfan. Op wat voor computer draai je ze eigenlijk? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 (bewerkt) @3L1077 Bedankt voor je leuke reactie`s Ik draai het momenteel met een I3 540@3.07 GHz, 6,0GB & een Nvidia GTX570 Klein voorbeeldje wat er aangepast is. visualSettings.dat rain.UseLitShader 1.00 to 0,00 #Values to use with hieght based reflection map 100.00 250.00 0.15 1.00 heightReflect.width 100.00 to 50.00 to 25.00 to 12,50 heightReflect.height 250.00 to 125.00 to 60 to 30 heightReflect.specularoffset 1.00 to 0,25 to 0,05 to 0,01 heightReflect.waterspeed 1.00 #Values to use with rain collision map 28.00 600.00 0.50 1.00 raincollision.width 30.00 to 15.00 to 7 raincollision.height 600.00 to 350 to 175 raincollision.specularoffset 0.50 to 0,25 to 0,10 to 0,05 to 0,01 to 0,10 raincollision.waterspeed 1.00 rain.NumberParticles.ps3 65000 to 75000 rain.NumberParticles 65000 to 75000 ============================================== Timecycle Rainy Increase Near & far depth fx with 200 (every hour) Description: Meer regen, duidelijker effecten/rain drops en een grotere draw distance hiervan. Increase global reflection by 0,5 (every hour) ============================================== Iceshader.fx int PixelSizeMultiplier = 1; to 2 ====================================================================== icebloom.fx // Lensflareintensity #ifdef LENSFLARE float4 LenzParameters = 0.5; to 1,0 to 1,5 to 2,0 #else float4 LenzParameters = 0.0; to 1,0 to 1,5 to 2,0 ======================================================================== Het resultaat: Bewerkt: 25 maart 2013 door EnergyCorse Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 Volgende werkpunt: betere textures voor de regen Maar buiten dat is het gewoon zoals altijd prachtig en zéér realistisch. Maakt de game er natuurlijk op zich niet anders op, maar ja Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 (bewerkt) @Phoenyxar Bedank voor je positieve reactie`s & feedback. De betere textures voor de regen zijn hopelijk niet nodig, Ik denk dat je doelt op het feit dat de regendruppels lange strepen zijn? Dit valt te verklaren door de Field of View die ik gebruikte voor de screen (dichtbij). Mocht het wat anders zijn hoor ik het graag Regendruppels aanpassen, ik ben eigenlijk wel diep gezonken Watbetreft het feit dat de game er niet anders op wordt heb je een goed punt in. Toch geeft het naar mijn mening wel op een vreemde manier een andere ervaring. Al is het alleen maar het punt dat je vanaf het appartement naar buiten loopt de zon in. Voor de rest draagt de Depth Of field bij aan een meer "filmische ervaring" De cinematic button wordt ook opeens erg aantrekkelijk. Dingen omver rijden is een stukje spectaculairder inclusief vuurgevechten (dit mede door een verdubbeling aan particles) Tevens zijn de stukjes die je heen & weer moet rijden aantrekkelijker om te doen (Dit met je favoriet automerk) Alle kleine extra`tjes maken het toch een ander geheel. Voor de rest ben ik al een tijd bezig geweest met testen van al de verschillende scripts van de community & eigen aanpassingen aan de Popcycle (systeem wat bepaald waar verschillende mensen worden gespawned) Wat bleek Gta IV bevat behoorlijk wat bende`s & veel variabelen konden omhooggeschroefd worden. Als voorbeeld: Ik ben met de bende`s aan de slag gegaan en deze toegevoegd aan de popcycle. Vervolgens erachter gekomen dat je "relationship level" kan aanpassen (deze ingesteld dat ze niko & andere benden leden haten) 2 kleine voorbeeldjes: De boel opgestart, rustig naar buiten gelopen, loop over het voetpad Loop tegen een bendelid aan, hij maakt een opmerking. Gezien ik de reactie wou testen gewoon niks gedaan & stil blijven staan voor hem Nog een reactie van hem, begint ie een vechtpartij met me. Komt tot me verbazing een maatje van hem ook op me in te slaan. Vervolgens het spel afgesloten, Criminal Acts.cs van Hippiecommunist toegevoegd. Spel weer opniew opgestart, weer naar buiten gelopen rustig voor de deur wachten. Komt er een biker op me af lopen, jat vervolgens al mijn geld, politie die erop af gaat en een gekke biker die met de politie een shootout begint. Verkeer rijdt ondertussen langs, raam wordt ingeschoten van een wagen die van een bende lid bleek te zijn. Vervolgens stappen 4 man uit & de pleuris breekt uit, ik zelf ben gestorven door een schotwond (en ik deed serieus me best) Daarna ook nog is red dead eye script toegevoegd, voor bullettime Leuk om het metertje te vullen en vervolgens in slow mo te knallen, heb me behoorlijk lang me ermee vermaakt. Dit mede omdat het dan toch gunstig uit komt dat het er degelijk uit ziet. Daarna nog wanted vehicle toegepast. Rustig op een missie gegaan, dus auto in & trappen met die handel. Politie over het hoofd gezien, ik rij te snel smeris achter me aan. Moment later zitten ze achter me, noteren die eikels mijn kenteken. Eindelijk die gasten afgeschud, dus weer naar bestemming proberen te komen. Zie ik dus weer een politie over het hoofd, ik rij er langs in tegenovergestelde richting. Komt ie achter me aan, begint het spelletje weer van voren afaan. Ik heb erg moeten lachen om het feit dat het me zoveel moeite kostte om alleen al bij de bestemming te komen Neemt niet weg dat ik niet kan wachten op GTA V met een nieuw verhaallijn, personages, locatie`s & natuurlijk de uitstekende humor En tot die tijd hou ik me hiermee een beetje zoet. Bewerkt: 25 maart 2013 door EnergyCorse Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 Zien de personages zelf er nu ook beter uit, of zijn die nog even shitty als de standaard? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 @3L1077 Characters zien er klein beetje beter uit. zal binnenkort wel screens maken van Nico Voorlopig alleen Vaas Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 maart 2013 Rapport Geplaatst: 27 maart 2013 Lekker, vaas in GTA. Kan je anders niet ff mario teleporten? (a) Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 27 maart 2013 Rapport Geplaatst: 27 maart 2013 @3l1077 Vaas is NIET door mij overgezet. Dit knap staaltje werk is door wapeddell gedaan. Ik loop alleen maar een beetje te rommelen in tekstbestandjes. Mij zie je niet zo snel models, scripts etc maken. 1987 Ruf CTR YellowBird 3 by leec313 Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Valt het ook daadwerkelijk te spelen, en niet op 5fps? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 (bewerkt) Ja het valt daadwerkelijk ook te spelen Maar niet mogelijk om met mijn huidige hardware alles op de highest settings te zetten. Kon het niet laten om de hele reflectie settings te veranderen En als je 1 ding veranderd dan kan je gelijk 20 andere dingen weer aanpassen Bewerkt: 30 maart 2013 door EnergyCorse Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 (bewerkt) Reflectie`s toegevoegd aan wegdek & nog zonder nog Fps te verliezen ook Bewerkt: 1 april 2013 door EnergyCorse Reageren
Woody268 Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Woow, prachtige graphics en screens! Wat zijn je computer specs? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Geplaatst: 2 april 2013 Ik begrijp dat je niet het gehele topic wil doorzoeken, maar daar heeft hij op de vorige pagina al een antwoord op gegeven: Mijn specs: I3 540@3.07 GHz, 6,0GB & een Nvidia GTX570 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.