Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

Het is moeilijk om enige vooruitgang nog op te merken nu het al zo ver is. Vooral aan weerspiegelingen gewerkt lijkt me dan?

Ook even credit vermelden aan de modmakers van de auto's trouwens. Maakt me nieuwsgierig wat de eerste is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weeral mooie screens!

De weerspiegelingen van de eerste vind ik wel fantastisch.

Bedankt 3L1077 :)

@Phoenyax

Goed opgemerkt, inderdaad wat gerommeld aan reflectie`s.

Gebeurde nadat ik shaders van de laatste patch had toegevoegd, zodoende heb ik nu een hybride versie van Gta :D

De eerste wagen is:

2012 Marussia B2

Editing&Conversion: YSS323

@Dippie94

De prachtige Honda CRX 1991 is van Allcash & Arti9609

Link: http://www.gta4-mods.com/vehicles/honda-crx-1991-f20787

Link to comment
Delen op andere websites

De screens zien er weer geweldig uit, stuk voor stuk! Hetgeen vooral interessant is is de schaduw bij de tweede screen: een prachtig contrast tussen het donkere gedeelte, bij het lijk, en het lichte gedeelte waar een lange schaduw van een lopend persoon te zien is. De bovenste screen geeft een prachtig beeld weer van het grijze, grauwe sfeertje dat nog altijd in het Liberty City van IV hangt. Ook heb je gebruik gemaakt van een mooi perspectief.

De screens waar Niko aan het schieten is zijn gaaf, mooie effecten zijn gebruikt. Ook ziet de screen met de auto (en die van de auto's die je eerder hebt gepost) er gelikt uit.

Top, keep up the good work! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De screens zien er weer geweldig uit, stuk voor stuk! Hetgeen vooral interessant is is de schaduw bij de tweede screen: een prachtig contrast tussen het donkere gedeelte, bij het lijk, en het lichte gedeelte waar een lange schaduw van een lopend persoon te zien is. De bovenste screen geeft een prachtig beeld weer van het grijze, grauwe sfeertje dat nog altijd in het Liberty City van IV hangt. Ook heb je gebruik gemaakt van een mooi perspectief.

De screens waar Niko aan het schieten is zijn gaaf, mooie effecten zijn gebruikt. Ook ziet de screen met de auto (en die van de auto's die je eerder hebt gepost) er gelikt uit.

Top, keep up the good work! :tu:

Bedankt voor je leuke beschrijving & positieve reactie van de screens Foreigner97 :bier:

Hey Energy, kun je misschien eens foto's / video's opnemen op deze map met jou ENB settings?

Lijkt me echt nice :)

Ik heb het even geprobeerd op 1 van mij versie`s , lukte niet op de boel te laden zonder texture pop-in.

Zal het binnenkort wel even op een andere proberen :)

Echt mooie foto's heb je Energy!

Thanks Ezra24rct3 :bier:

Ik vind EnergyCorse erg goed! :-)

Bedankt Extreem :bier:

9s1z.jpg

x03k.jpg

8m1o.jpg

j2tw.jpg

5o1u.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...