GrandTheftHaye Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2013 wow, prachtige screens, ziet er super uit!! Ik wou dat GTA er zelf al zo uit kon zien, maar dat zal nog wel ff niet gebeuren. Respect!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 @Woody 268 & GrandTheftHaye Bedankt voor de positieve reactie`s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 Haha, GTAV reclame in IV. Probeer het misschien eens met de boxart, lijkt het wat echter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 Is er niet een manier om met de PlayStation 3 een printscreen te maken? ._. @EnergyCorse Heb je een building mod gebruikt voor die screens? >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. 2 berichten na elkaar te plaatsen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Aha, ik zie dat je alweer een maandje bezig bent met screens te posten hier. Had het niet opgemerkt. Vroeger kwam ik hier altijd kijken, maar het leek wat stilgevallen te zijn. Leuk dat je terug bent. Met dat ik nu GTA IV ook heb, kan ik me wat meer inleven ook. Prachtige screens, zoals gewend. Vooral die met reflectie op het wegdek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Machtig mooi die 3e en 4e afbeelding! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 (bewerkt) Haha, GTAV reclame in IV. Probeer het misschien eens met de boxart, lijkt het wat echter? Lord Neophyte heeft hem erin gezet Vondt hem wel erg origineel Gta V reclame in Gta IV. Is er niet een manier om met de PlayStation 3 een printscreen te maken? ._. @EnergyCorse Heb je een building mod gebruikt voor die screens? Texture mod van Lord Neophyte voor de Billboards. Gebouwen zijn nog origineel van R* , gasten stoppen zoveel details in hun gebouwen Aha, ik zie dat je alweer een maandje bezig bent met screens te posten hier. Had het niet opgemerkt. Vroeger kwam ik hier altijd kijken, maar het leek wat stilgevallen te zijn. Leuk dat je terug bent. Met dat ik nu GTA IV ook heb, kan ik me wat meer inleven ook. Prachtige screens, zoals gewend. Vooral die met reflectie op het wegdek. Bedankt voor je leuke reactie Machtig mooi die 3e en 4e afbeelding! Bedankt Bassieboy35, ik probeer nog steeds Main street een beetje vol te krijgen met cars & peds Ben maar is een beetje gaan kloten met Sweet Fx & de Timecycle Bewerkt: 13 april 2013 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 De CRX vind ik het mooiste. Ik vind de mercedes wat te ''echt'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 Leuk om zien dat de rendering na zo'n 200 meter gewoon ineens stopt en weer verder gaat in old-skool low poly Maar verder natuurlijk weer prachtige screens. I <3 CRX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 Ze zijn weer prachtig Vooral die auto's, erg mooi met die weerspiegeling. Keep up the good work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2013 Is er niet een manier om met de PlayStation 3 een printscreen te maken? ._. Spijtig genoeg niet. Daar zal je een capture device zoals een Dazzle of HD PVR moeten kopen. Prachtige screens hier trouwens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2013 (bewerkt) Leuk om zien dat de rendering na zo'n 200 meter gewoon ineens stopt en weer verder gaat in old-skool low poly Maar verder natuurlijk weer prachtige screens. I <3 CRX Bedankt voor je reactie & feedback Phoenyxar Ziet er inderdaad apart uit dat de rendering stopt na 200 meter. Kortom mijn idee dankzij jou was om de draw distance te vegroten. Balkje ingame gaat niet verder dan 100% en dan nog hou je het low poly model vanaf een bepaalde afstand. Hierna heb ik geprobeerd het aan te passen in de timecycle, draw distance werdt groter maar nog steeds het lulige low poly gedoe. Vervolgens ben ik gaan bladeren door de bestanden en kwam opeens een aantal bestanden tegen met alle objecten & hun eigen level of detail variablen (LOD) Dus ik ben maar de poging aan gegaan en ben de LODS gaan verdubbelen. Het enigste nadeel is dat het serieus **** werk is, De hoeveel regels die moet veranderen is teveel voor woorden Toch met me stomme kop het doorgezet & vervolgens getest. Beste feedback ooit Ding begint opeens dingen te renderen die je normaal nooit ziet & dat met een grotere draw distance. Als dat nog niet genoeg was blijkt die engine de Level of detail ook op reflectie`s & schaduwen te renderen . Je ziet opeens voetgangers lopen die normaal niet worden weergegeven vanwege de draw distance. Voorlopig heb ik de hele Manhatten & East map gedaan, ik hoef alleen nog New Jersey af te ronden Ze zijn weer prachtig Vooral die auto's, erg mooi met die weerspiegeling. Keep up the good work! Bedankt voor je positieve reactie`s Foreigner Is er niet een manier om met de PlayStation 3 een printscreen te maken? ._. Spijtig genoeg niet. Daar zal je een capture device zoals een Dazzle of HD PVR moeten kopen. Prachtige screens hier trouwens! Bedankt End of Riot Voorbeeld: Schaduw rendering & Level of detail van reflectie`s in water Bewerkt: 19 april 2013 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2013 Ik vond je screens altijd heel erg mooi, maar die eerste... Overtreft ALLES. Just don't have the words to say it. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2013 Die eerste screen is inderdaad prachtig. Dat je dat voor elkaar gekregen hebt, mijn complimenten! Zijn de prestaties niet een pak minder als je die Level of Detail veranderd, of valt dat nog mee? Als je trouwens zoveel getalletjes simpelweg moet verdubbelen kan je daar misschien beter een scriptje voor schrijven, dat lijkt me niet zo moeilijk, of heb je daar nog geen ervaring mee (als je me uitlegt welke getallen moeten veranderd worden kan ik er misschien eens naar kijken, al is het nu misschien al wat te laat aangezien je al 2/3 hebt aangepast). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2013 Met de laatste screen kan je mooi vergelijken en dan zie je wat een immens verschil het maakt. Weer mooie screens zoals gewend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.