Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vond je screens altijd heel erg mooi, maar die eerste... Overtreft ALLES.

Just don't have the words to say it.

Bedankt voor al je leuke reactie`s 3L1077 :D

Werkt motiverend als ik weer is saai "werk" moet doen.

Die eerste screen is inderdaad prachtig. Dat je dat voor elkaar gekregen hebt, mijn complimenten! worshippy.gif

Zijn de prestaties niet een pak minder als je die Level of Detail veranderd, of valt dat nog mee? Als je trouwens zoveel getalletjes simpelweg moet verdubbelen kan je daar misschien beter een scriptje voor schrijven, dat lijkt me niet zo moeilijk, of heb je daar nog geen ervaring mee (als je me uitlegt welke getallen moeten veranderd worden kan ik er misschien eens naar kijken, al is het nu misschien al wat te laat aangezien je al 2/3 hebt aangepast).

Bedankt Hanneswasco :)

Valt kwa prestatie`s mee, wat ik zelf niet had verwacht.

Zelfde settings op Main street , zelfde fps maar toch betere draw distance & details.

Enigste waar ik het merkte was ver uitzoomen in de nacht, dan zie je dat de engine alle lichten,traffic & zelfs schaduwen probeerd te renderen.

Dan gebruikt ie voor mijn gevoel ook wat meer Vram.

Dat idee van een script is inderdaad een goede!

Maak het momenteel wel met de hand af, zijn nog maar paar bestandjes.

Helaas heb ik zelf geen ervaring met scripts schrijven.

Bedankt iengeval voor het aanbod om er naar te kijken :)

Met de laatste screen kan je mooi vergelijken en dan zie je wat een immens verschil het maakt.

Weer mooie screens zoals gewend.

Bedankt voor je leuke reactie`s thebig :D

Vanacht begonnen met aanpassingen in de timecycle voor de lucht & wolken.

Dacht voor de grap is roze aan de kleuren toe te voegen, nooit gedacht dat het nog zou werken ook :muur:

gtaiv2013042003360961.jpg

gtaiv2013042003222945.jpg

gtaiv2013041905035138.jpg

gtaiv2013042003372579.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EnergyCorse

120

• End Of The Riot

69

• Dieko

37

• ERRWINS

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Just wtf. :7

Die 2de. <3

Je kan misschien eens een filmpje maken over hoe het echt ingame is als je rondwandelt, auto crasht, etc..?

Geplaatst:

Dat idee van een script is inderdaad een goede!

Maak het momenteel wel met de hand af, zijn nog maar paar bestandjes.

Helaas heb ik zelf geen ervaring met scripts schrijven.

Bedankt iengeval voor het aanbod om er naar te kijken :)

Nu is het dan inderdaad wat te laat, maar als je in de toekomst nog eens wat duizenden getalletjes moet veranderen moet je maar eens naar mij komen (of in het modding forum/programmeren & webdesign forum een topic starten). ;)

Het enige wat me nu nog 'stoort' aan die screens zijn de lelijke wazige bladeren van de bomen, ik heb dat altijd al lelijk gevonden in GTA IV. Denk je dat je daar iets aan kan doen?

Just wtf. :7

Die 2de. <3

Je kan misschien eens een filmpje maken over hoe het echt ingame is als je rondwandelt, auto crasht, etc..?

Was een beetje aan het kloten & toen dacht ik laat ik is gek doen :D

Ik zal binnenkort wel een filmpje inelkaar knutselen.

Nu is het dan inderdaad wat te laat, maar als je in de toekomst nog eens wat duizenden getalletjes moet veranderen moet je maar eens naar mij komen (of in het modding forum/programmeren & webdesign forum een topic starten). knipoog.gif

Het enige wat me nu nog 'stoort' aan die screens zijn de lelijke wazige bladeren van de bomen, ik heb dat altijd al lelijk gevonden in GTA IV. Denk je dat je daar iets aan kan doen?

Bedankt Hanneswasco :)

Ik kom het vast nog wel een keertje tegen, zal me binnenkort wel is een beetje inlezen over scripts met de hoop dat ik er mischien iets van snap :muur:

Ik weet dat je wel wat kan aanpassen van de bladeren, maar om dat wazige eruit te halen wordt een lastige denk ik (zal het binnenkort proberen)

Op dit moment ben ik eerst nog de Timecycle aan het aanpassen , Windowed mode & real time editor.

Dus nu probeer ik nog steeds een beetje een mooie lucht in elkaar te flantsen, met tegen de 100 verschillende variabelen voor alleen al de wolken/lucht is het beetje een complexe zaak :clown:

Na aantal uur kwam ik tot dit resultaat:

gtaiv2013042114515807.jpg

gtaiv2013042115443794.jpg

Geplaatst:

Ik zou hier elke keer kunnen zeggen dat ze heel mooi zijn, maar je verdient het gewoon echt!

Die eerste is zeer mooi, maar de wolken zijn wat raar?

En kan je het watereffect van de voorgaanden niet toepassen op de 2de?

Nu denk ik bij mezelf; wat the fuck gaat dit worden bij V... :7

Geplaatst:

Indrukwekkend! Net als je vorige screens overigens, vooral met dat water-effect.

Deze

gtaiv2013041600523250.jpg

blijft toch nog echt mijn favoriet.

Leuk om je screens te maken als het donker is, die lichtjes geven een leuk effect.

Keep up the good work :puh:

Geplaatst:

Ik zou hier elke keer kunnen zeggen dat ze heel mooi zijn, maar je verdient het gewoon echt!

Die eerste is zeer mooi, maar de wolken zijn wat raar?

En kan je het watereffect van de voorgaanden niet toepassen op de 2de?

Nu denk ik bij mezelf; wat the fuck gaat dit worden bij V... :7

Bedankt voor al je positieve reactie`s 3L1077

Ook bedankt voor de feedback voor de wolken.

Ik was wel benieuwd wat je er precies raar aan vindt, is het kleur,vormgeving van de wolken , of het zwart/donkere "effect"

En heb je het zelfde idee ook bij de 2de screen of is het alleen de 1ste screen?

Het watereffect wordt al toegepast op de screen, het reflecterende van alle lichten & als je goed kijkt de kraan.

Er is mischien wel een mogelijkheid om het wat sterker te laten ogen, zal binnenkort eens kijken :D

Nogmaals bedankt,

Greetz

Indrukwekkend! Net als je vorige screens overigens, vooral met dat water-effect.

Deze

gtaiv2013041600523250.jpg

blijft toch nog echt mijn favoriet.

Leuk om je screens te maken als het donker is, die lichtjes geven een leuk effect.

Keep up the good work :puh:

Bedankt voor al je leuke reactie`s 'Foreigner97 :)

Zal binnenkort wel wat meer screens maken in het donker, inderdaad leuk effect alle lichtjes.

Main street heb ik nu ook redelijk wat peds aan toegevoegd :)

Weer verandering aan de wolken, nog steeds zelfde tijdstip.

(zonsopgang) , weet alleen niet of het mooier is dan screens van gister.

gtaiv2013042218072261.jpg

gtaiv2013042216454255.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik had dit topic in een ander tabblad geopend en dan even iets anders gedaan en toen ik naar dit topic keek dacht ik bij sommige foto's dat het real life foto's waren. :puh:

Het zijn echt geweldige foto's, ik hou wel van de effectjes die je erop zet.

Geplaatst:

Nu ik een nieuwe computer heb, en GTA IV eindelijk op de hoogste instellingen kan spelen, ben ik opnieuw met de storyline begonnen. Heb er de iCEnchancer overgegooid en het ziet er nu al zeer mooi uit!

GTAIV2013-05-1821-32-16-51_zps73288974.png

Deze screen doet me eigenlijk denken aan de GTA III graphics:

GTAIV2013-05-2016-04-22-28_zps42dae405.png

Geplaatst:

Ik snap perfect wat je bedoelt, textures zijn nu éénmaal niet Rockstar's prioriteit als je de voorbije GTA's bekijkt. Met wat aanpassen ziet dat er ineens heel anders uit. Een paar van EnergyCorse's screens bevestigen dat wel. Eerste screen ziet er trouwens wel awesome uit. Wel jammer dat er niet nog wat eilandjes in de verte liggen.

• 4 weken later...

@Niko.Bellic, Spartecus & End Of The Riot.

Bedankt voor de leuke reactie`s!

@Hanneswasco

Ziet er goed uit , zeker 1ste screen.

De 2de screen doet me inderdaad ook aan Gta 3 denken.

4pyv.jpg

fu9g.jpg

32ih.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...