Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eigenlijk was het gewoon bedoeld om even te proberen, ik heb gewoon 6 screenshots gemaakt en steeds de muis een stukje gedraaid. Die heb ik met photoshop aan elkaar geplakt, en photoshop ziet het gewoon als 6 verschillende niko's. De aparte screens heb ik hieronder nog eventjes neergezet.

Nu wil ik nog echte mooie panorama's maken, probeer ik vanaf een motor, maar dat wil eigenlijk nog niet zo lukken!

5PE8B.jpg + PiTuh.jpg +

Si1AF.jpg + Fc6zx.jpg +

oB4sb.jpg + 27ywm.jpg =

0xIpS.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien de gouden tip voor je Ymosky. :)

Neem een auto mee naar de plek waar je wil gaan panorama'en. Ga in cover tegen de auto, en draai vervolgens de camera. Zo kan je je Niko uit beeld krijgen. :tu:

(zo hebben we bij DI altijd "schoon" beeld gefilmd :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een gave auto Patrick (grappig, nu hebben we dus een PatrickW en een PatrickB :puh:) ik vind het wel leuk met die achtergrond een beetje onscherp! :)

Jacky, je bent geweldig! _O_ ik probeerde t eerst vanaf een motor, dan krijg ik Niko wel weg, maar op deze manier kan ik de camera veel makkelijker bewegen, en heb ik veel meer bewegingsvrijheid! :)

Dat trucje werkt trouwens niet alleen bij een voertuig, maar gewoon overal waar ik in cover kan gaan. Hieronder een paar resultaten:

smwyb.jpg

tVlH8.jpg

rhrzl.jpg

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan Ymosky. Die eerste, met al die Niko's, is misschien wat vreemd, maar ik vind 'm juist heel goed. Het is net of Niko eerst wat naar de camera toe loopt, om er vervolgens weer vandaan te lopen, echt heel origineel. Van je volgende creaties vind ik de laatste heel mooi geworden. Die middelste geeft wel aan hoe groot het allemaal is, maar het is erg druk en daardoor wat onoverzichtelijker.

Kom maar met meer van zulke pics, ik kan dat zeer waarderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou misschien wel vet zijn om het op de Rotterdam Tower te doen? ;)

Dat wel ja, alleen m'n vriendin wil dat liever niet :$

Bedankt voor de leuke reacties! Ik hoop er zeker nog wel wat meer te gaan maken :) Ik wil op deze manier ook wel weer eens met time-lapse filmpjes verder, alleen moet ik dan nog iets bedenken waarmee ik de C-toets van m'n toetsenbord kan vastzetten.

Ik ben trouwens al heel wat keertjes van hoge torens en flats gevallen, eigenlijk zou een jetpack of parachute wel handig zijn bij zoiets :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk een manier om goede foto's te maken in GTA IV? Ik doe het nu simpelweg met prt scr. Is er een betere manier voor betere kwaliteit? Want volgens mij verlies ik kwaliteit als ik foto's maak met prt scr.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk een manier om goede foto's te maken in GTA IV? Ik doe het nu simpelweg met prt scr. Is er een betere manier voor betere kwaliteit? Want volgens mij verlies ik kwaliteit als ik foto's maak met prt scr.

Ik gebruik zelf het programma Fraps om screenshots te maken, en heb zelf de betaalde versie ervan. Maar volgens mij kun je ook gewoon een gratis versie downloaden op www.fraps.com die kan alleen wel wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...