Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

@ EnergyCourse Bijzonder mooi gedaan, maar in combinatie met de achtergrond vind ik het niet zo geslaagd. Is het mogelijk een combinatie te maken waarbij de achtergrond minder afwijkend is?

@ Ymosky Ik ben benieuwd naar het resultaat. Hoeveel meer screens heb je nog nodig, hoe lang gaat je filmpje worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel meer screens heb je nog nodig, hoe lang gaat je filmpje worden?

Ik wil een filmpje van ongeveer 2 minuten maken, en dan zo'n 10 seconden per "onderwerp". Ik heb inmiddels 6 filmpjes van 10 seconden en 3000 screens, dus met nog een keer 3000 screenshots zit ik aan die 2 minuten. En dan nog een leuk muziekje erbij zien te vinden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Guardian1980

Bedankt voor je reactie & feedback (er moet inderdaad wel wat beters te vinden zijn kwa achtergrond)

@Ymosky

Bedankt voor de reactie , en feedback van de glans was een goede (me bloom stond erg hoog)

Ben ook erg benieuwd naar je Timelapse filmpje (vorige screens van je zijn erg mooi!

cwnl.jpg

az37.jpg

ar5o.jpg

fsj0.jpg

j4mb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@Guardian1980

Bedankt voor je positieve reactie :)

Ik moet nu nog alleen uitvogelen hoe ik het op gemodde wagens krijgt.

Tot nu toe lukt het me alleen bij de originele wagens.

Ik heb de texture van de waterdrops toegevoegd aan vehshare.wtd.

De schafter geeft het effect goed weer, vervang ik vervolgens de schafter voor een gemodde wagen dan is de texture niet zichtbaar/werkend.

En ik heb tot nu toe geen flauw idee hoe dat kan :(

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, damn. Dat je zelf die kleine druppeltjes tevoorschijn kan toveren, dat is echt ongelooflijk. Hopelijk vind je nog iets om het bij alle auto's zichtbaar te maken.

Ben benieuwd wat je allemaal uit GTA V zou kunnen toveren als die eindelijk op PC komt, al denk ik dat het wel een tijdje zal kosten tot je het weer zo goed krijgt als je met IV hebt gedaan, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er weer ongelooflijk gaaf uit, je verbaast me keer op keer met wat er uit GTA IV (hetzij met wat mods) te halen valt. Die waterdruppeltjes op de laatste twee screens zien er interessant uit, en passen inderdaad goed bij de achtergrond. Ik ben benieuwd naar je volgende screens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...