.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Dit ziet er echt mindblowing mooi uit. Het gebouw met de open raampjes, de belichting, de kleuren van de textures, het model ziet er gewoonweg super uit, geeft me echt een mafia vibe! Ferrari ziet er ook heerlijk uit, prachtige kleur en heel scherp! Maar de mooiste van ze allemaal is toch wel de Sultan. Heb je die foto toevallig in een grotere resolutie? 1920x1080 ish Ik ga dit topic vanaf nu in de gaten houden. I like what i see. I like what i see indeed! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 (bewerkt) @TheBig Bedankt voor je leuke reactie thebig! Voorlopig lukt het nog alleen bij de originele wagens, weet nu wel waar het probleem ligt. Zonder de community ben ik nergens, met name gasten als Boris Vorontsov & Hayssam Keilany Zal inderdaad weer een tijd duren, was nog van plan om de set te releasen maar zie door de bomen het bos niet meer @Foreigner97 Bedankt voor je positieve reactie`s Foreigner97! Al bijna meer dan een jaar op & aan bezig en nog steeds blijft de Rage Engine erg interessant Binnenkort nog maar is met de aantal pedestrians aan de gang. @Whoopdidoo Leuk om te horen dat je het er goed uit vindt zien. Bedankt voor je leuke reactie Ik zal de foto van de sultan naar je opsturen Bewerkt: 4 februari 2014 door EnergyCorse Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Mooie screens alweer, de wazige achtergrond vind ik wel niet zo mooi. Je had een tijdje geleden toch de render distance vergroot, lijkt me dat het ook bij deze screens mooier was? Reageren
Ymosky Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Dat ziet er zeker wel heel goed uit! Eigenlijk is het bijna niet meer te herkennen als GTA IV. Die 2e screenshot is denk ik met die extra veel pedestrians? Ik zou dat modden zelf ook wel eens willen uitproberen, ik weet alleen nooit zo goed waar ik moet beginnen zegmaar :$ Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 (bewerkt) @Hannewasco Bedankt voor al je leuke reactie`s & feedback. Dat wazige klopt inderdaad (te lui om pixelmultieplier weer naarbeneden te schroeven) Stondt nu nog voor 2880x2160 ipv 1920x1080. Vanavond herkansing @Ymosky Bedankt voor je leuke reactie`s Het klopt inderdaad dat de 2e screen met extra pedestrians is. Wat zou je het liefst modden, visueel of gameplay? Als voorbeeld kan je beginnen met kijken in de file`s zoals: Scenario.dat entity.fx Ambient.dat popcycle.dat ShockingEvents.dat Relationships.dat Je zal al snel dat de file`s zelfs nog een soort van beschrijving hebben kwa functie`s. Wat het wel wat makkelijker maakt is om deze programma`s ervoor te gebruiken: IV Needle -- Hiermee kan je Scenario`s , Handling , Popcycle & meer mee aanpassen Open IV -- Hiermee kan je bepaalde file`s/Scripts mee openen & aanpassen Spark -- Hiermee kan je gemodde auto`s importeren & gebruikte img.files exporteren. Ambient Occlusion tweaks Bewerkt: 7 februari 2014 door EnergyCorse Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 (bewerkt) Bewerkt: 10 februari 2014 door EnergyCorse Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Geplaatst: 11 februari 2014 (bewerkt) Real Time pedestrian Spawning test Timecycle sunset test Bewerkt: 12 februari 2014 door EnergyCorse Reageren
Ymosky Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Vooral die laatst toegevoegde screenshot ziet er echt schitterend uit vind ik! En bij je vorige post met al die regen heeft ook wel een lekker sfeertje vind ik! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 De laatste is zeer fraai, inderdaad. Dat effect met die ondergaande zon mag je wel vaker gebruiken, als je 't mij vraagt. En vanwaar die Real Time pedestrian Spawning test? Het ziet er tof uit, daar niet van, maar heb je er (uiteindelijk) ook een bepaald doel mee? Reageren
mekane Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 @Woody 268 & GrandTheftHaye Bedankt voor de positieve reactie`s >>> Door Hanneswasco: Grote hoeveelheid grote afbeeldingen verwijderd uit quote.<<< waar is die mod te downloaden damm wat realistisch Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 @Ymosky Thanks voor je leuke reactie`s! @Foreigner 97 Bedankt, leuk om te horen dat je de laatste screen fraai vindt De pedestrian test was omdat ik een Machinima aan het maken was en meer peds nodig had. Gezien ik toch bezig was besloten om er maar een mod van te maken zie: http://www.gtaforum.nl/topic/130488-nog-interesse-in-iv-mods/#entry2150389 Nog een beetje testen maar voorlopig werkt het goed @Megane De basis was ooit IceEnchancer 2.0 en inmiddels is het grote deel getweaked door mezelf. Voorlopig release ik hem nog niet gezien de timecycle nog niet af is. Iengeval leuk om te horen dat het realistisch is. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 (bewerkt) Bewerkt: 22 februari 2014 door EnergyCorse Reageren
JustHano Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Echt netjes hoor, EnergyCorse. Mijn complimenten! Reageren
myron.b Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 (bewerkt) Echt netjes hoor EnergyCorse, mijn complimenten Als deze mod uit is ga ik deze zeker eens downloaden. Bewerkt: 23 februari 2014 door myron.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.