Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

Bedankt voor de reactie`s Hano_2000 & myron.b :tu:Nog een beetje bleach effect & saturation & AO op elkaar afstemmen :cab:

McLaren MP4-12C GT3 by cjisntgaykbsp5d.jpg

2011 Pagani Huayra by smokeyGTAIV_2014_03_01_04_45_16_43.png

Edit: Bedankt voor de leuke reactie`s .Whoopdidoo & Phoenyxar :)

Credits erbij vermelden is inderdaad wel zo netjes, heb ze er even bij gezet

Tevens ook credits voor: Boris Vorontsov &Hayssam Keilany _O_

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het begint er inderdaad met de keer echt perfecter en perfecter uit te zien. Zelfs zonder echt aan de bestaande wereld te zitten. Vergeet wel niet om de makers van mods credit te geven als je ze gebruikt, ik gok dat je ze niet zelf hebt gemaakt of wel? En verder zien we wel waar dit uiteindelijk eindigt zeker?

Oow: Huayra <3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

De taxi ziet er wat vreemd uit en het asfalt eigenlijk ook, maar dat komt gewoon door de regen. Voor de rest weer een leuke screen.

Al plannen voor GTA V, nu het eindelijk voor de PC is aangekondigd?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd vind ik deze minder goed geslaagd. Komt vooral omdat de schaduw van de rails niet doorloopt. Het natte wegdek vind ik iets te nat, juist omdat het onder de rails ligt. Is dat een nadeel van de mod, of kan je dat aanpassen?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit een aparte mod of is dit ENB?

Enb, maar wel eigen config.

Voor de rest veel eigen half afgemaakt mods.

De taxi ziet er wat vreemd uit en het asfalt eigenlijk ook, maar dat komt gewoon door de regen. Voor de rest weer een leuke screen. Al plannen voor GTA V, nu het eindelijk voor de PC is aangekondigd?

Bedankt voor je reactie & feedback.

Denk dat ik toch een beetje de reflectie in de regen naar beneden moet zetten.

Voorlopig nog geen plannen beetje te druk voor modden laatste tijd.

GTAIV_2014_03_02_06_26_19_05.png

upload gambar

Link to comment
Delen op andere websites

De vorige screen is inderdaad wat minder dan je voorgaande werk, maar deze laatste is wel prachtig. Wel minder elementen op, dus minder om op te merken, maar de lighting op zich lijkt wel compleet te zijn, dat is iets dat je geperfectioneerd lijkt te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Om je vingers bij af te likken! Je voorlaatste screen ziet er wat minder uit, omdat de schaduw van de rails halverwege op lijkt de houden en de taxi een wat frappante belichting heeft. Wat ik wel heel tof vind, is de reflectie van de palen in het water. Het screenshot met de auto ziet er weer verbluffend uit, net zoals de screens bovenaan de pagina. Vooral die velgen, prachtig! Blijf ons vooral op de hoogte houden van je kunstwerkjes, 't is keer op keer verbazend en overtreffend. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd vind ik deze minder goed geslaagd. Komt vooral omdat de schaduw van de rails niet doorloopt. Het natte wegdek vind ik iets te nat, juist omdat het onder de rails ligt. Is dat een nadeel van de mod, of kan je dat aanpassen?

Bedankt voor je reactie en feedback Guardian1980.

Gelukkig geen nadeel van de mod, de reflectie kan ik wel aanpassen.

Heb ook nog gekeken naar de schaduw van de rails & draw distance, maar tot nu toe nog geen oplossing gevonden.

Je settings zien er echt verbluffend uit. Hopelijk maak je die nog een keer openbaar :)

Bedankt voor je positieve reactie`s.

Zou ze met alle liefde al releasen, maar veel is pas half af.

Kost ook erg veel werk om alles te perfectioneren.

De vorige screen is inderdaad wat minder dan je voorgaande werk, maar deze laatste is wel prachtig. Wel minder elementen op, dus minder om op te merken, maar de lighting op zich lijkt wel compleet te zijn, dat is iets dat je geperfectioneerd lijkt te hebben.

Bedankt voor je reactie`s en feedback.

Wordt altijd gewaardeerd :)

Om je vingers bij af te likken! Je voorlaatste screen ziet er wat minder uit, omdat de schaduw van de rails halverwege op lijkt de houden en de taxi een wat frappante belichting heeft. Wat ik wel heel tof vind, is de reflectie van de palen in het water. Het screenshot met de auto ziet er weer verbluffend uit, net zoals de screens bovenaan de pagina. Vooral die velgen, prachtig! Blijf ons vooral op de hoogte houden van je kunstwerkjes, 't is keer op keer verbazend en overtreffend. :Y

Bedankt voor je reactie Foreigner97.

De feedback is perfect en ik kan er veel mee :)

GTAIV_2014_06_16_14_30_48_73.png

free photo upload

Link to comment
Delen op andere websites

Man wat een prachtige foto, die laatste! _O_ Niet echt realistisch dat er zoveel auto's vlak naast passeren, maar het contrast en de belichting zijn hier wel ideaal. Het enige spijtige misschien is dat de achtergrond nog een beetje blurry is..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...