Grove4L Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Niko, Dimitri, Mikhail Faustin, Packy, Gerry, Dwayne, Elizabetha en Francis.meer weet ik er niet Correct! Reageren
vice infernusX Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Niko, Dimitri, Mikhail Faustin, Packy, Gerry, Dwayne, Elizabetha en Francis.meer weet ik er niet waar hoor je dat dimitri in de gevangenis heeft gezeten????????? laterz Vice Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Niko, Dimitri, Mikhail Faustin, Packy, Gerry, Dwayne, Elizabetha en Francis.meer weet ik er niet waar hoor je dat dimitri in de gevangenis heeft gezeten????????? laterz Vice Excuse You! piganZ is aan de beurt. Beantwoord zijn vraag en jij mag een vraag stellen Reageren
Grove4L Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Niko, Dimitri, Mikhail Faustin, Packy, Gerry, Dwayne, Elizabetha en Francis.meer weet ik er niet waar hoor je dat dimitri in de gevangenis heeft gezeten????????? laterz Vice Faustin zei dat Dimitri zonder hem nooit de gevangenis zou overleeft hebben. Faustin en Dimitri hebben samen in Europa gevangen gezeten. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Niko, Dimitri, Mikhail Faustin, Packy, Gerry, Dwayne, Elizabetha en Francis.meer weet ik er niet waar hoor je dat dimitri in de gevangenis heeft gezeten????????? laterz Vice Faustin zei dat Dimitri zonder hem nooit de gevangenis zou overleeft hebben. Faustin en Dimitri hebben samen in Europa gevangen gezeten. oke bedankt wou ik evve weten Reageren
PinganZ Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Hoe heet de persoon die je als eerste voor Brucie moet vermoorden? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Van wie moet je een missie doen bij Pier 45 en welke missie is dat? Bewerkt: 29 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
-Stan- Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Van Bernie Crane. De missie heet Buoys Ahoy . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Van Bernie Crane. De missie heet Buoys Ahoy . Correct bevonden! Jij bent aan de beurt. Reageren
-Stan- Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Wie was vroeger de 'mentor' van Playboy X? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Dwanye Forge.. Tot hij in de gevangenis kwam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.