Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Dat vertelt Packie in de missie Waste Not Want Knots dacht ik...

Ik dacht het niet, maar daarover gaan we nu niet discussiëren. ;) Ik zal morgen eens de missie bekijken, en dan spreken we verder. :puh:

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

En nu gaan we allemaal terug ontopic! Verdere discussie voeren jullie maar via PB, we gaan verder met die vraag en het antwoord 'crimineel verleden' is dus fout.

Daarnaast moeten jullie ook allemaal nog eens denken aan de regels "Maximum 3 posts per persoon, per dag!". Grove4L heeft gisteren namelijk 7 posts geplaatst!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er zo opvallend aan de opdrachtgevers van Niko, behalve zijn vrienden en ULP (en misschien ook Phill)?

Ze hebben allemaal connecties met het Gerechtsysteem (de regering bedoel ik, de politie, etc)

Vergeet je Vlad bv.? Die komt nooit in contact met politie/regering volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste laten je in de steek als je al hun missie's hebt gedaan.

Ze geven je ook geen gunst terug.

jawel :Y

francis,hem kan je bellen om je wantedlevel weg te laten halen :7

greets :cya:

Dat lukt bijna nooit wanneer je het echt nodig hebt :duh: .

Maar Grove4L: in welke richting moeten we zoeken, want het lijkt mij nogal vaag :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is redelijk moeilijk hoor, als ik een richting geef zou het misschien te gemakkelijk worden...

Misschien is dit wel een tip:

Hint: Wat heeft Niko nog over op het einde van de storyline? (deze vraag zou je kunnen helpen)

@ hieronder: Niet waar, denk maar aan Ray. En dat is ook niet echt opvallend hé.

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...