Jump to content

GTA IV quiz

Recommended Posts

Geplaatst:
Ah ik weet het antwoord :). Op het einde van de storyline, in de laatste missie, wil IEDEREEN Jimmy Pegorino dood hebben ;).

Heel goed geprobeerd! Heel veel mensen willen Pegorino dood, maar Phill niet, dus niet iedereen. ;)

Het antwoord van Cuban bevat misschien iets dat kan leiden tot het goede antwoord...

Geplaatst:
Ah ik weet het antwoord :). Op het einde van de storyline, in de laatste missie, wil IEDEREEN Jimmy Pegorino dood hebben ;).

Heel goed geprobeerd! Heel veel mensen willen Pegorino dood, maar Phill niet, dus niet iedereen. ;)

Het antwoord van Cuban bevat misschien iets dat kan leiden tot het goede antwoord...

Als je A Dish Served Cold doet, krijg je na afloop een belletje van Phil met: The boss is going crazy! You and me can't talk no more. En hij verlaat de Pegorino familie. Na If the Price is Right, houd hij ook op met het maffiawerk. Oftewel, het kan hem achteraf geen ruk schelen wat er met Pegorino gebeurd ;).

Geplaatst:

Als je A Dish Served Cold doet, krijg je na afloop een belletje van Phil met: The boss is going crazy! You and me can't talk no more. En hij verlaat de Pegorino familie. Na If the Price is Right, houd hij ook op met het maffiawerk. Oftewel, het kan hem achteraf geen ruk schelen wat er met Pegorino gebeurd ;).

Maar hij wil hem niet perse dood, wat Niko, Jacob en Roman wel zo graag willen.

Geplaatst: (bewerkt)
Dan heb ik het antwoord! Iedereen wil DIMITRI dood!

Nop. Denk maar aan Dimitri :puh:. Maar ook aan Pegorino, die heeft Dimitri nooit willen doden, behalve dan misschien die ene seconde voor zijn dood...

Omdat het antwoord nog steeds niet gevonden is, zal ik een lijstje maken met alle opdrachtgevers van GTAIV. ;) (de lijst is niet op volgorde van de storyline)

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

United Liberty Paper

@ hieronder: Niet opvallend, en ook niet waar (persoonlijk althans).

Bewerkt: door Grove4L
Geplaatst:

Nop. Denk maar aan Dimitri :puh:. Maar ook aan Pegorino, die heeft Dimitri nooit willen doden, behalve dan misschien die ene seconde voor zijn dood...

Omdat het antwoord nog steeds niet gevonden is, zal ik een lijstje maken met alle opdrachtgevers van GTAIV. ;) (de lijst is niet op volgorde van de storyline)

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

United Liberty Paper

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

ze kennen allemaal niko!

--

ze spreken allemaal engels!

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop. ;)<<<

Geplaatst:

Nop. Denk maar aan Dimitri :puh: . Maar ook aan Pegorino, die heeft Dimitri nooit willen doden, behalve dan misschien die ene seconde voor zijn dood...

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

United Liberty Paper

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

ze kennen allemaal niko!

Dat lijkt me niet,

Bovendien heb je een dubbelpost.

Geplaatst:

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

United Liberty Paper

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

ze kennen allemaal niko!

Stel maar een andere vraag. We kunnen nog wel 100 jaar naar het antwoord gaan gissen.

Ze zaten allemaal in een soort van Maffia?

Niemand is echt geboren in liberty city?

@hierboven: Voor dat we een andere vraag gaan stellen wil ik het antwoord eigenlijk wel weten. :7

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Ja, next! geef het antwoord en stel een normale vraag, of je geeft een antwoord dat 10 dagen geleden is gegeven!

^^

P.s. als het te lang duurt, stelt iemand anders maar een vraag!

Geplaatst:
Ja, next! geef het antwoord en stel een normale vraag, of je geeft een antwoord dat 10 dagen geleden is gegeven!

^^

P.s. als het te lang duurt, stelt iemand anders maar een vraag!

Nee dat doen we niet tenzij Hanneswasco er toestemming voor geeft maar waarschijnlijk niet. Dit is gewoon een goeie vraag van Grove4L en toevallig is die vraag moeilijk en doen we er langer over dan 2 dagen of minder

Geplaatst:
Nee dat doen we niet tenzij Hanneswasco er toestemming voor geeft maar waarschijnlijk niet. Dit is gewoon een goeie vraag van Grove4L en toevallig is die vraag moeilijk en doen we er langer over dan 2 dagen of minder

^_^

De vraag blijft gewoon doorgaan, ik ben blij dat er eindelijk eens een wat moeilijke vraag is, want het niveau van de meeste vragen ligt volgens mij meestal te laag. Hiervoor moet je ten minste eens wat redeneren. De vraag blijft dus nog altijd gelden, en Grove4L kan misschien wel best nog even een tipje geven, zodat het toch een beetje opschiet.

Pittig vraagje niet? :puh: Ik verwachtte dat het veel eerder zou geraden zijn.

Tip: Mijn lijstje van opdrachtgevers een paar posts geleden staan in een bepaalde volgorde. Het antwoord bestaat uit 2 delen.

Bewerkt: door Grove4L

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...