Jump to content

GTA IV quiz

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Waar kun je ''Meer Bloed'' (dubbele betekenis) vinden?

als Niko in gevecht is met criminelen :tu:

Bewerkt: door Randomcharacter
Geplaatst: (bewerkt)

In de Missie Blood Brothers... Van Francis McReary :tu::tu:

Toch..? :Y

Greetzz :cya:

bloodbrothers3.jpg

Blood Brothers Missie

Bewerkt: door nieck456
Geplaatst:
Ligt het nou aan mij of doet niemand z'n best :S. Jullie allemaal mijlenver van het goede antwoord. Dat is eigenlijk een tip.

weet jij het goede antwoord dan zeg het maar in een PB :7

Geplaatst:
Ligt het nou aan mij of doet niemand z'n best :S. Jullie allemaal mijlenver van het goede antwoord. Dat is eigenlijk een tip.

uhm, hij is de vragen steller dus dat is nogal logisch dat hij het antwoord weet

Geplaatst:

Sorry, maar wat een domme opmerking... :7:duh:

Geplaatst:

GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, GEEF ONS EEN HINT, :eten::eten::eten::eten:

LOLZ :tu:

Geplaatst:

Kheb dit Topic is een beetjes doorgelezen...

cuban Gangster jij Hebt best vaak hele moeilijke vragen,,

je moet ze een beetje makkelijker make.. ^_^

>>> Door Hanneswasco: Dit topic is enkel bedoelt voor vragen en antwoorden. Zulke opmerkingen kan je maken via PB. ;)<<<

Geplaatst:

zit het antwoord in dit stuk tekst?

Door de per ongeluk toegepaste censuur lieten omgebrachte personages geen plassen bloed meer achter en ook bepaalde explicite handelingen met prostituees waren niet meer zo duidelijk in beeld te zien. Volgens Rockstar was de censuur die gebruikt werd voor de Australische versie van GTA IV per ongeluk gebruikt in de Europese versie van The Lost and Damned.

Geplaatst:
zit het antwoord in dit stuk tekst?

Door de per ongeluk toegepaste censuur lieten omgebrachte personages geen plassen bloed meer achter en ook bepaalde explicite handelingen met prostituees waren niet meer zo duidelijk in beeld te zien. Volgens Rockstar was de censuur die gebruikt werd voor de Australische versie van GTA IV per ongeluk gebruikt in de Europese versie van The Lost and Damned.

Had ik al geplaatst. ;)

Geplaatst:
Kheb dit Topic is een beetjes doorgelezen...

cuban Gangster jij Hebt best vaak hele moeilijke vragen,,

je moet ze een beetje makkelijker make.. ^_^

>>> Door Hanneswasco: Dit topic is enkel bedoelt voor vragen en antwoorden. Zulke opmerkingen kan je maken via PB. ;)<<<

Die van Grove4Life was nog lastiger :7. Niet zeiken om de moeilijkheid, dat maakt een Quiz alleen maar leuk. Aan opzoekvragen is ook niks :N. En ik ga ook echt zeggen waar het antwoord zit he :7. Als het antwoord morgen nog niet is geraden ga ik een hint geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...