DingKing Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 In het ziekenhuis misschien? Daar kun je 'meer bloed' krijgen.... Reageren
DingKing Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Hmm... Mijlenver uit de buurt... meer bloed.... Hierbij denk ik aan een auto die kan wegrijden en daarmee ver uit de buurt zijn. Meer bloed... Ambulance... ?? Dus een ambulance? Reageren
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Goed denkwerk DingKing! Maar dit is ook het antwoord niet. Ik geef nog een hint. Je passeert het talloze keren in het begin van het spel. En afhankelijk van jou acties verder in de game ook nog een paar keer. Reageren
DingKing Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 2e post van vandaag (ik houd het ff bij ) Ok nu ben ik er denk ik wel achter... Je aanwijzingen duiden toch echt op een hospital (ziekenhuis), maar dat is weer te makkelijk gedacht Dus... In het begin van het spel heb je je eigen safehouse... Als je hier gaat saven krijg je ook meer bloed...... In het begin kom je hier vaker langs en je huis brand dan af (ik verklap een stuk van de game, maar oke) en dan kun je daar niet meer saven, maar je kan er wel langskomen, maar dat is afhankelijk van je eigen acties in de game!!! Dus mijn antwoord: Je safehouse in Broker aan de Mohawk Avenue in Hove Beach... ALS DIT NIET GOED IS GEEF IK HET OP Reageren
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Je zit goed met je bedenkingen met het eerste safehouse. Daarin kun je het antwoord vinden. Reageren
nieck456 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Heel toevallig ben ik zondag een nieuwe carriere begonnen,,, ff kijken,,, Is het de poster boven de TV in de savehouse.. Poster van Honkers ´Double Trouble´... Greets Of misschien op TV in The Men´s Room hebben ze het veel over bloed.. En mijn 3de Post,,, als je Beneden bent in de eerste Savehouse,, staat er gekrabbel op de muur,, Er staat in het groot BLOOD in Geschreven,, kan hem misschien ook zijn?.. >>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. Reden: zie hieronder.<<< Reageren
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Triplepost . Het is de bedoeling dat je alle antwoorden in één post zet. Dubbel, triple en meerdere posts tegelijk zijn tegen de regels. Er staat inderdaad bloed. Maar er is nog meer bloed te vinden. Ik geef nog een hint. Het is in vele achterstandige flats te vinden . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 In sommige flats staat er en BLOOD op de muur, en bloedspetters. Reageren
DingKing Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 3e post van vandaag Ik zette iedereen op het goede spoor! Ik denk het bed? In de bank? Dat zit in veel achterstandsflats... Moeilijk, moeilijk! Goed bedachte vraag trouwens! Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) In sommige flats staat er en BLOOD op de muur, en bloedspetters. Blood is ook een Amerikaanse/Afrikaanse gang.maar ff verder met de vraag........ ik denk toch niko's uitspraken. @sorry had de hint niet gelezen in niko's ''Bohan''flat? Bewerkt: 22 september 2009 door Randomcharacter Reageren
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 GTA Bram zit het antwoord op de hielen. Er moet nog 1 woord voor Blood . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 GTA Bram zit het antwoord op de hielen. Er moet nog 1 woord voor Blood . Er staat more blood? Reageren
nieck456 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Is het niet gewoon Double Blood.. Reageren
DingKing Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Er staat 10 blood of melee blood... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.