Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 El Buro, op de muur van een cut scene.Donald Love, in een krant. CJ, een bedrijf heet Johnson's. Geen Protagonisten, dus dit klopt niet... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 1. Claude zijn naam staat in sommige appartementen gekrast + ook nog zijn outfit in het savehouse van Playboy X. En dan dacht ik ook nog hetzelfde als hierboven: El Burro en Donald Love. Maar das fout... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 1. Claude zijn naam staat in sommige appartementen gekrast + ook nog zijn outfit in het savehouse van Playboy X.En dan dacht ik ook nog hetzelfde als hierboven: El Burro en Donald Love. Maar das fout... Geen protagonisten, dus geen hoofdrolspelers. Reageren
DingKing Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Dus El Burro en Donald Love zijn wel goed!? Nog 1 dan Bewerkt: 3 oktober 2009 door DingKing Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 El Burro, Donald Love, En Kenji Kasen, (zomaar gokje) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 El Burro,Donald Love, En Kenji Kasen, (zomaar gokje) Ik vraag om ook te zeggen waar jeze tegenkomt en op welke manier... Reageren
Nissan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Welke 3 personages uit de III-era worden vermeld op een of andere manierof komen ergens in GTA IV voor, hun naam en manier hoe ze voorkomen ? Alle Protagonisten uit de III Era kun je vinden in een grafitie texture die je bijna overal kunt vinden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Welke 3 personages uit de III-era worden vermeld op een of andere manierof komen ergens in GTA IV voor, hun naam en manier hoe ze voorkomen ? Alle Protagonisten uit de III Era kun je vinden in een grafitie texture die je bijna overal kunt vinden. GEEN protagonisten CG . Reageren
Nissan Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Misty en El Burro op de grafittiemuur. Donald Love in de Liberty Tree. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Misty en El Burro op de grafittiemuur.Donald Love in de Liberty Tree. Ik moet het jammergenoeg goedkeuren, ik zocht acter Donald Love inde Liberty Tree, OG Loc op een CD in je Bohan-savehouse en The Truth(Chiliad8888) in een mail . Toch volgende voor jou . Reageren
Nissan Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De verzorging van de set tijdens het maken van muziekvideo's zuigt echt. Zo horen we dat ook weer in Liberty City. Van wie horen we het en waarom? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De cameraman van Manny Escuela, maar zijn naam word niet genoemd; hij zegt dit omdat Niko de camera op de grond stukgooit . Reageren
DingKing Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 De cameraman van Manny Escuela, maar zijn naam word niet genoemd;hij zegt dit omdat Niko de camera op de grond stukgooit . Hij heeft gelijk weet je ! Schiet op ik wil de volgende vraag >>> Door Hanneswasco: Een beetje geduld aub. Laat de vragensteller eerst zeggen of het antwoord goed is. Je kan hem eventueel herinneren door middel van een PB.<<< Reageren
Nissan Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Doe effe normaal. Hij heeft alles behalve gelijk hoor . Zit me niet zo op te juinen . FOUT! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.