Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Hoeveel missies krijg je intotaal met Packie, Roman en Little Jacob samen? :tu:

Sinds wanneer slagen we een vraag over als we het antwoord niet vinden? Antwoorden, dan kun je je vraag tsellen :duh: , ik ben ook al een week aan het zoeken voor het antwoord hoor...

Overal waar je op internet kijkt... Kan het niet vinden... Heel vaag. Ik ga vandaag de hele dag naar Integrity Fm luisteren... Cuban kun je niet een VOLLEDIGE tekst posten hier en dan dat we zelf zoeken, is stuk makkelijker :D .

Dit bewijst maar weer hoe goed hij vragen kan stellen :tu: !

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus zeg, mijn vraag geldt nog steeds. Lees effe de QUIZ REGELS ofzo,, je moet het gewoon zeggen als het te moeilijk is :S. Ik schat de gemiddelde Forumgebruiker toch wel zo hoog dat ze een normaal Quiz antwoord kunnen vinden he.

EDIT: Ik geef nog een hint. Nadat Lazlow er Sandwiches jat, komt een man met de zin: ''What the hell do you think you're doing?

@hieronder: Typ wel m'n naam goed wil je :7.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Wanner je in Museum Piece of in Collector's Item of Not So Fast met je geweer op de botten van de hangende Dinosauriër zullen deze naar beneden vallen op onwetende Museumwerkers of de Joodse Mob :) .

Hieronder: dat is dus niet wat ik zei :ch: .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...