Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Kijk gewoon naar alle wijken/eilanden die LC heeft , echt alles wat je kan vinden :)

Dit vroeg je niet, je vroeg alleen de wijken. Ik heb trouwens alles 3x nagelopen en geteld en ik heb ze allemaal. Happiness Island is dus een Eiland, geen wijk.

EDIT: @hierboven: Mooi overgenomen van gta.wikia jongens...

CubanGangster, ik heb netjes mijn Gta4 kaart erbij gepakt en elke wijk netjes over zitten typen;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben gelijk dat ik het er bij had moeten zetten... Maar als ik zeg alle dan bedoel ik ook echt alle.

En het waren er 66 had ik er bij gezet dus je had het naar kunnen tellen :)

En degene die het goed heeft is Vice infernusX :) Iedereen was er één vergeten in Alderney, namelijk

''Alderney State Correctional Facility'' behalve Vice InfernusX ;)

Maar natuurlijk krijg ik nu reacties van dat dat geen gebied is maar een prison. Daarom zei ik ook alle wijken. :)

Het spijt me dat ik de vraag niet goed had beschreven :)

Volgende vraag voor Vice InfernusX :*D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben gelijk dat ik het er bij had moeten zetten... Maar als ik zeg alle dan bedoel ik ook echt alle.

En het waren er 66 had ik er bij gezet dus je had het naar kunnen tellen :)

En degene die het goed heeft is Vice infernusX :) Iedereen was er één vergeten in Alderney, namelijk

''Alderney State Correctional Facility'' behalve Vice InfernusX ;)

Maar natuurlijk krijg ik nu reacties van dat dat geen gebied is maar een prison. Daarom zei ik ook alle wijken. :)

Maar je zegt het, als het geen wijk is, kun je het niet meetellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je zegt het, als het geen wijk is, kun je het niet meetellen?

Ik weet het dat was ook best stom maar daarom zei ik in één van me poste kijk naar de kaart :''neighbourhoods of Liberty City'' daar staan ze alle 66 op. Dus ook de eilanden etc. ;)

Maar we kunnen hier beter over stoppen voordat we hier volgende week nog mee bezig zijn :D

@Hieronder: Ik ben het met die uitspraak eens. Ook al schaam ik me ervoor dat ik niet duidelijk was. :$

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Maar je zegt het, als het geen wijk is, kun je het niet meetellen?

Ik weet het dat was ook best stom maar daarom zei ik in één van me poste kijk naar de kaart :''neighbourhoods of Liberty City'' daar staan ze alle 66 op. Dus ook de eilanden etc. ;)

Maar we kunnen hier beter over stoppen voordat we hier volgende week nog mee bezig zijn :D

Quote van KoE_Mzungu die ik hier wel op zijn plaats vind.

Als je het antwoord 'Fernando' goed rekent moet je ook niet vragen om zijn achternaam. Als je dat wel doet moet je het eerste correcte antwoord goed rekenen wat gegeven is. Maar zorg er bovenal gewoon voor dat je vraag vanaf het begin af aan al duidelijk is. Voorkom onduidelijkheden in je vraag door volledig te zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: @hierboven: Mooi overgenomen van gta.wikia jongens...

gekopieerd?!?!?!

ik heb gewoon mn GTA IV map erbij gepakt en alles overgetypt :$ :engel:

Jullie hebben gelijk dat ik het er bij had moeten zetten... Maar als ik zeg alle dan bedoel ik ook echt alle.

En het waren er 66 had ik er bij gezet dus je had het naar kunnen tellen :)

En degene die het goed heeft is Vice infernusX :) Iedereen was er één vergeten in Alderney, namelijk

''Alderney State Correctional Facility'' behalve Vice InfernusX ;)

Maar natuurlijk krijg ik nu reacties van dat dat geen gebied is maar een prison. Daarom zei ik ook alle wijken. :)

Het spijt me dat ik de vraag niet goed had beschreven :)

Volgende vraag voor Vice InfernusX :*D

bedankt PrioX

ik denk nog evve na welke vraag ik ga stellen :$

@edit: welke naam heeft een indianentent in het logo :sigaar:

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...