Destilios Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 onee 87 missies zijn het maar nogsteeds het was toch niet jou beurt om een vraag te stellen Niet mijn beurt want Cuban Gangster zij dit: Mikhail vind dat de theekan hen laat lijken op prehistorische mensen. Daarom gooit ie hem weg. De volgende mag een vraag stellen ja maar toch jij zat er wel het eerste het dichtste in de buurt van het echte antwoord die hij uiteindelijk zelf geeft Reageren
Nissan Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 inderdaad. G-up mag een vraag stellen Reageren
G-up94 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) inderdaad. G-up mag een vraag stellen Oh oke, dan verzin ik er wel een. Wat zegt de vrouw van Mikhail als je haar belt nadat je hem (Mikhail) hebt vermoord? (doe maar gewoon in het Nederlands en hoeft niet precies te zijn) Bewerkt: 28 mei 2008 door G-up94 Reageren
Nissan Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ik vroeg je niet om hem te vermoorden, maar om hem te waarschuwen!! Vaarwel Niko Bellic Reageren
G-up94 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ik vroeg je niet om hem te vermoorden, maar om hem te waarschuwen!! Vaarwel Niko Bellic Heb je haar ook gebeld? Toen ik dat deed zei ze iets heel anders, maar mischien zegt ze wel andere dingen. Of het moet nadat ze dat heeft gezegd nog een keer, want hij blijft in je lijst staan. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ik vroeg je niet om hem te vermoorden, maar om hem te waarschuwen!! Vaarwel Niko Bellic Heb je haar ook gebeld? Toen ik dat deed zei ze iets heel anders, maar mischien zegt ze wel andere dingen. Of het moet nadat ze dat heeft gezegd nog een keer, want hij blijft in je lijst staan. Hallo ik ben de vrouw van mikhail, mijn man is dood, please leave us alone ofzoiets. Reageren
G-up94 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik vroeg je niet om hem te vermoorden, maar om hem te waarschuwen!! Vaarwel Niko Bellic Heb je haar ook gebeld? Toen ik dat deed zei ze iets heel anders, maar mischien zegt ze wel andere dingen. Of het moet nadat ze dat heeft gezegd nog een keer, want hij blijft in je lijst staan. Hallo ik ben de vrouw van mikhail, mijn man is dood, please leave us alone ofzoiets. Ja, zoiets wel jij bent nu. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Wat is de echte naam van ''Bernie''? Bewerkt: 29 mei 2008 door ScarPacino Reageren
erik.koel Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Florian Cravic Goed jij bent! Reageren
G-up94 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Florian Cravic goed Van wie krijg je missies in het ziekenhuis? Reageren
Nissan Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 De maffia famillie genaamd Gravelli Reageren
Destilios Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Daar krijg je missies van Gambetti die ziek in het ziekenhuis ligt (op zijn sterfbed) Reageren
G-up94 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 De maffia famillie genaamd Gravelli Oke jij mag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.