Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Milica Bellic, Roman Bellic, Mallorie Bardas en Josef Bellic. wie bedoel je met Josef Bellic Die word genoemd door Milica in een van haar mailtjes. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Die word genoemd door Milica in een van haar mailtjes. Zijn broer dus . Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Milica Bellic, Roman Bellic, Mallorie Bardas, Josef Bellic en het ongeboren kind van Roman en Mallorie? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Milica, Roman, Josef en zijn vader die verder niet bij naam wordt genoemt en CG: Mallorie is geen familie, dat is aangetrouwd en storyline-gebonden dus incorrect . Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Volgende vraag voor Hearv94 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Hoera ... Vraag: In LC vindt men wel eens wat kranen aan de haven, deze hebben niet allemaal een fabrikant maar ik vraag: geef de 2 fabrikanten van havenkranen in LC . Reageren
PrioX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 - LCPA - Liberty City Port ( Rawbag Cranes Inc ) ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Ik wist dat er iemand in de mist ging gaan . LCPA betekent Liberty City Port Authority, maar 'Bawbag Cranes Inc' is juist. Reageren
PrioX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Ik wist dat er iemand in de mist ging gaan . LCPA betekent Liberty City Port Authority, maar 'Bawbag Cranes Inc' is juist. - Bawbag Cranes Inc. - Liberty Cranes ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Nicky, heb je een leven nodig? Ja dat is goed, jij mag volgende . Reageren
PrioX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Dankje H Om dan toch bij de hijskranen te blijven, wil ik weten hoeveel hijskranen zich in LC/Alderney bevinden ( Ik wil alleen de hijskranen weten die je BV in de missie ''Ivan The Not So Terrible'' ziet, de gele dus en de grijze die je ziet op de bouwplaats van Yusuf Amir) - SnapMap van de hijskranen - En het aantal hijskranen De hijskraan uit de missie ''Bang Bang'' (TBoGT) doet ook mee. Bewerkt: 2 april 2010 door PrioXCoMBo Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dankje H Om dan toch bij de hijskranen te blijven, wil ik weten hoeveel hijskranen zich in LC bevinden ( Ik wil alleen de hijskranen weten die je BV in de missie ''Ivan The Not So Terrible'' ziet, de gele dus en de grijze die je ziet op de bouwplaats van Yusuf Amir) - SnapMap van de hijskranen - En het aantal hijskranen De hijskraan uit de missie ''Bang Bang'' (TBoGT) doet ook mee. Cranes Er zijn 5 kranen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Ik denk toch dat het er 14 zijn . Bewerkt: 2 april 2010 door Hearv94 Reageren
PrioX Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Die van Hearv94 is bijna goed, ik mis er namelijk nog 2 Bewerkt: 3 april 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.