Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Misschien is het voor jou niet moeilijk maar ik denk dat veel mensen gewoon geen zin hebben om zoveel moeite te doen voor zo'n quiz.

Oke dan stel ik wel een nieuwe vraag:

Welke auto's zijn allemaal gemaakt door Vapid ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Benson · Bobcat · Contender · Fortune · Huntley (Sport) · Cruiser (Police · NOOSE) · Minivan · Peyote · Speedo · Steed · Uranus · Yankee

+ Bullet GT, Slamvan en Tow Truck icon_mrgreen.gif

Ik mis er nog 1 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Benson · Bobcat · Contender · Fortune · Huntley (Sport) · Cruiser (Police · NOOSE) · Minivan · Peyote · Speedo · Steed · Uranus · Yankee en de Taxi icon_mrgreen.gif.

Juist :7

1 van de Taxi's word door Vapid gemaakt :7

Volgende voor Cuban

Link to comment
Delen op andere websites

Heren, dit soort vragen komt dus neer op precies hetzelfde wat ik zojuist heb aangegeven.

Benson · Bobcat · Contender · Fortune · Huntley (Sport) · Cruiser (Police · NOOSE) · Minivan · Peyote · Speedo · Steed · Uranus · Yankee en de Taxi

Lijkt dat op "één antwoord of "enkele antwoorden"?

De eerstvolgende die weer een vraag gaat stellen waarbij er voor het antwoord een complete waslijst moet worden ingevuld krijgt een verrassing in zijn postvak. Ik ben duidelijk geweest, het is over met het The Underground vragen uurtje hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik beroemd sta om mijn lastige vragen (die dan wel maar één antwoord kennen) komt er hier weer een :clown: .

Roman's Holiday word opgevolgd door Hostile Negotiation. Zodra Niko Roman bevrijd heeft en hem terug naar huis rijd, vertelt Roman over de kidnapper. Wat klopt hier niet??

>>> Door Jacky-2007: Dit gaat al een stuk beter, keep it up..<<<

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Roman zegt dat het Dimitri is en zijn mannetjes, terwijl het eigenlijk Johnny en Malc waren? :puh:

Nee hoor, later dan krijg je wel een SMSje van Roman waarin hij je nogmaals bedankt en verteld dat het vreselijk was toen die "Biker" hem ontvoerde :7

Maar volgens mij vertelde Roman dat Dimitri zijn mannetjes hem eigenlijk hebben ontvoerd nadat hij van hun had verloren met kaartspelletjes uit dat gokachterkamertje en hem naar Bohan hebben gebracht

Terwijl dit niet waar is aangezien het Johnny en Malc waren.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...