Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Michael Graves is en 58 jaar oude candidaat voor gouverneur in Liberty city. Zijn concurrent is John Hunter. Hij is beschuldigd van sexueel contact met kinderen van de leden en zou $400,000 van het campagne fonds hebben uitgegeven aan een vakantie in de Filiphijnen. Hij is 2 keer gearresteerd. He is Conservative en volgens velen ook een Republican

ik za lmaar eens naar die billboarden zoeken 8)

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het op ik kan de andere billboard niet vinden

dit is mijn antwoord:

Michael Graves is en 58 jaar oude candidaat voor gouverneur in Liberty city. Zijn concurrent is John Hunter. Hij is beschuldigd van sexueel contact met kinderen van de leden en zou $400,000 van het campagne fonds hebben uitgegeven aan een vakantie in de Filiphijnen. Hij is 2 keer gearresteerd. He is Conservative en volgens velen ook een Republican

Ik za maar eens naar die billboarden zoeken

Edit: Billboard 1

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: Het laatste reclamebord is te vinden in het gebied waar je in IV Luis en Tony Prince ontmoet.

Tip: Je kan dit reclamebord alleen in TBoGT vinden. ^^^^

:D

Dat verklaart waarom ik hem in IV niet kon vinden.

Gelukkig heb ik TBoGT :D

het antwoord zal snel komen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap en hier.

Michael Graves, 58 jaar oud, 2 keer gearresteerd, is volgens velen een republikein en een conservatieveling. Hij zou 400000 dollar hebben gespendeerd aan een huis in de Filiphijnen. Hij wil governeur worden, en zijn rivaal hierin is John Hunter.

BTW: Misschien is het puntje niet helemaal goed gezet op de kaart, maar het billboard staat dus langs de kant van de weg, als je de tollbooth bent gepasseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook niet ingame gekeken, maar op geheugen heb ik dit gedaan.

Mijn vraag: Geef alle dingen uit IV en TLaD die je in TBoGT eigenlijk niet zou moeten kunnen krijgen, maar het door een bepaalde actie uit te voeren je het desbetreffende voorwerp wel kunt krijgen. Johnny's Hexer in Not So Fast valt bijvoorbeeld op zo'n manier te krijgen. Geef mij ook aan WAT je moet doen om aan zo'n voorwerp te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Caddy uit de missie Practice Swing:

Deze kun je krijgen door Tony uit de Caddy te schieten en de Caddy naar je Safehouse te brengen met een FireTruck

Stretch E:

Dood Tony waneer je hem naar zijn club moet brengen in de missie Frosting On The Cake.

Bati Custom:

In de eind missie van TBoGT kan je deze naar je SafeHouse rijden en een safegame laden.

Johnny’s Hexer:

In de missie Not So Fast kan je naar de achter deur van het museum lopen de Hexer van Johnny staat hier,

Breng hem met een FireTruck naar je safehouse en laad een safegame.

Skylift:

In de missie For the Man who Has Everything, Kijk zelf maar zou ik zeggen(te lang):

Skylift met subway trein:

In de missie For the Man who Has Everything, Kijk zelf maar:

Swift (achter deuren open):

Voor dat je weg vliegt met de swift vermoord je eerste Tony en de Celebinator in de missie: Blog This! deel 2.

Swift (achter deuren dicht):

Tijdens Club Management moet je wachten tot je telefoon krijgt van Bruce Spade.

Ga naar de locatie op de map waar een Swift staat. Waneer je Bruce hebt opgehaalt met de Swift moet je de Swift naar een SafeHouse brengen en hem kapot maken (in brand zetten). Wanneer je dat hebt gedaan ga je snel een paar rondjes rijden in de buurt van het SafeHouse wanneer je terug komt zal hij er nog staan met geen schade.

Police Maverick:

In de missie Not So Fast land er een Police Maverick op het dak van het museum, uit de heli komen agenten. Schiet ze dood en pak de Police Maverick.

Blauwe Buffalo:

In de missie Bang Bang staat hij voor de deur van Tony. Als je erin zit rij je naar je SafeHouse en laad je een safegame.

Rode Buffalo:

In de missie Kibbutz Number One of This Ain't Checkers moet je Mori vermoorden, stap in zijn Buffalo en rij hem naar een SafeHouse.

Roze Peyote:

In een Club Management moet je Cloe Parker naar huis brengen, de Peyote zal voor de deur van de nachtclub staan. rij hem naar je SafeHouse en laad een safegame.

Rode Comet:

In de missie Ladies Night moet je wachten tot Packie is uitgestapt landt je Maverick en vermoord Tony,

Pak dan de rode Comet en rij hem naar een SafeHouse.

Rode F620:

Deze kan je krijgen door een van de missies van Daisy te doen.

Rode Oracle:

In de missie Going Deep, wanneer je moet ontsnappen van de LCPD zal deze auto in de garage staan, hiemee kan je vluchten en hem naar je SafeHouse brengen.

Roze Feltzer:

In de missie Blog This deel 1 zal de Feltzer voor de deur van het huis van Gracie staan.

Vermoord Tony en Gracie, beuk de Feltzer met een andere auto naar je SafeHouse, rij een paar rondjes weg en kom weer terug en je zal in de auto kunnen.

Solid zwarte Cavalcade:

Deze auto kan je bij elke Drugs War krijgen.

Witte Bullet GT met een rode streep:

In de missie No. 3, zorg dat je eerste in de Bullet zit daarna rij je naar je SafeHouse en je laad een safegame.

Solid Zwarte Sanchez:

Je kan deze moter krijgen in de missie Clocking Off, hij zal tussen de containers staan.

Wite en oranje Sanchez:

Als je de naar de Basejump gaat in zuid-Algonquin zal je op het dak staan met deze moter de bedoeling is om er vanaf te springen. Spring niet van de moter maar blijf erop zitten en landt op de grond.

Solid Zwarte Maverick:

In de missie Ladies Night, stap in de Maverick voordat Tony dat kan en vleig weg zonder hem, ga naar je SafeHouse en laad een Safegame.

Er zijn ook nog speciale voertuigen in Drugswar, deze hebben een speciale kleur, je kan ze krijgen door ze naar je SafeHouse te rijden:

- Banshee

- Blista Compact

- Buffalo

- Bullet GT

- Comet

- F620

- Huntley Sport

- Maverick

- Presidente

-Primo

- Sentinel

- Sultan

- Sultan RS

- Super Diamond

- Tampa

- Uranus (Tuner versie)

- Voodoo

Voertuigen van Triathalons, je kan ze krijgen door in het voertuig te stappen en hem naar je SafeHouse te rijden.:

- Goud Gele Comet

- Roze F620

- Witte Comet

- Groene Bullet GT

:D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker handig om allemaal vragen te stellen i.v.m. TLaD/TBoGT terwijl het merendeel van het forum die uitbreidingen (nog) niet heeft.

Ik wou hier gewoon even m'n mening zeggen.

Sorry voor deze off-topic post en doe lekker verder. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker handig om allemaal vragen te stellen i.v.m. TLaD/TBoGT terwijl het merendeel van het forum die uitbreidingen (nog) niet heeft.

Ik wou hier gewoon even m'n mening zeggen.

Sorry voor deze off-topic post en doe lekker verder. :)

Indeed en doe ff wat kortere vragen, want ik heb echt geen zin om een compleet lijstje te maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...