Nissan Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Ik heb de antwoorden gecontrolleerd en Eddie Low heeft de vraag goed. De volgende vraag is voor hem . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Ah Danku Mijn vraag is (Trommelgeroffel ) Bij welke voertuigen zit de Grill aan de Moterkap vast. TLAD en TBOGT Inbegrepen Reageren
PrioX Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) De Dukes ? EDIT: Vraag verkeerd begrepen, sorry Bewerkt: 29 april 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Je vindt dit echt een leuke vraag is het niet? Ik ben bijna halverwege...: Serrano Stretch E Schafter (TBoGT) Banshee Coquette Buccaneer Manana Peyote Sabre Uranus Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Je vindt dit echt een leuke vraag is het niet? Ik ben bijna halverwege...: Serrano Stretch E Schafter (TBoGT) Banshee Coquette Buccaneer Manana Peyote Sabre Uranus Vanaf de Banshee is alles fout Vrachtwagens tellen ook mee en Busjes ook. Reageren
PrioX Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) - Serrano - Stretch E - Schafter (TBoGT) - Boxville - Enforcer - SlamVan (TLaD) - Biff - Benson - Patriot - NOOSE Patriot - Securicar - Cabby - Phantom - Stratum Dit is wat ik kon vinden Bewerkt: 30 april 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 - Serrano - Stretch E - Schafter (TBoGT) - Boxville - Enforcer - SlamVan (TLaD) Deze is FOUT! - Biff - Benson - Patriot - NOOSE Patriot - Securicar - Cabby - Phantom - Stratum Deze is FOUT! Dit is wat ik kon vinden De rest is goed maar nog lang niet alles. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 ik snap deze niet Kijk. Sommige voertuigen in het spel hebben een motorkap waar de grill aanvast zit zoals de Enforcer bijvoorbeeld. Mijn vraag was dat je alle voertuigen in IV TLAD en TBOGT bij elkaar op moet noemen. Reageren
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Niet. Kijk maar bij de taxi. Daar zit de grill niet vast aan de motorkap. Reageren
GTA-top Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Serrano Stretch E Schafter (TBoGT) Boxville Enforcer Biff Benson Patriot NOOSE Patriot Securicar Cabby Phantom Patriot Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Serrano Stretch E Schafter (TBoGT) Boxville Enforcer Biff Benson Patriot NOOSE Patriot Securicar Cabby Phantom Patriot Deze zijn allemaal goed maar het zijn ze nog niet allemaal. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Op dit moment worden er allerlei vragen gesteld die méér dan één antwoord bevatten. Dit mag weleens afgelopen zijn. Dit topic is bedoeld als leuke quiz voor alle IV-spelers, maar de laatste tijd lijkt het wel een verkapt The Underground topic.. De vraag die is gesteld mag worden afgemaakt. Maar daarna wordt de quiz hervat met vragen die maar één antwoord, of een paar korte antwoorden vragen. (bijvoorbeeld snapmap met een paar lokaties, een bepaalde auto met een paar gegeven hints, etc.) [table=header]Hoe dan wel? Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?" Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table] Tevens opgenomen in de regels. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Op dit moment worden er allerlei vragen gesteld die méér dan één antwoord bevatten. Dit mag weleens afgelopen zijn. Dit topic is bedoeld als leuke quiz voor alle IV-spelers, maar de laatste tijd lijkt het wel een verkapt The Underground topic.. De vraag die is gesteld mag worden afgemaakt. Maar daarna wordt de quiz hervat met vragen die maar één antwoord, of een paar korte antwoorden vragen. (bijvoorbeeld snapmap met een paar lokaties, een bepaalde auto met een paar gegeven hints, etc.) [table=header]Hoe dan wel? Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?" Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table] Tevens opgenomen in de regels. Hoezo? mijn vraag is toch niet zo moeilijk? Als ik pers'e een andere vraag moet maken zeg je het maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.