Nissan Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Destilios mag van mij want dat dat ie op z'n sterfbed ligt wist ik nog niet. I'm a fair player Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Destilios mag van mij want dat dat ie op z'n sterfbed ligt wist ik nog niet. I'm a fair player Zou je niet kijken naar de familienaam? Want de één zegt Garvelli, en de ander Gambetti? Reageren
Destilios Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Maakt nie uit Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is .. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? Reageren
Suburban Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Maakt nie uit Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is .. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? dacht gravelli Reageren
G-up94 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Maakt nie uit Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is .. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? dacht gravelli Als Niko met heb praat zegt hij vaak Gravelli, maar als je naar de legenda kijkt staat er Gambetti. Reageren
Twinskyh Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Maakt nie uit Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is .. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? dacht gravelli Als Niko met heb praat zegt hij vaak Gravelli, maar als je naar de legenda kijkt staat er Gambetti. Vaag.... Reageren
Nissan Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Niet vaag, de man zelf heet Gravetti maar zijn maffia famillie heet Gambetti Reageren
hap_arne Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik dacht dat het Gambetti was... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik dacht dat het Gambetti was... Ik dacht Gamba Sletti.... (Sorry voor de off post, kon het niet laten!) Reageren
hap_arne Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 wordt hier eigelijk nog gequized??? Reageren
rakker126 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 wordt hier eigelijk nog gequized??? Ja is het anwoord Reageren
Nissan Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik stel wel een vraag. Waar wordt Francis McReary begraven. Reageren
tjippie Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik stel wel een vraag. Waar wordt Francis McReary begraven. ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij wordt begrafen bij een begraafplaats... MAAR IK WEET HET NIET ZEKER HÉ! Reageren
Destilios Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Ik stel wel een vraag. Waar wordt Francis McReary begraven. dit is een beetje een moeilijke vraag omdat je zit met een keuze in het spel wnt als je derrick vermoord ipv francis dan word francis niet begraven. maar als je hem wel dood schiet word hij op dukes drive begraven daar Bewerkt: 5 juni 2008 door Destilios Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.