Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ah oke dat doe ik wel Waarom wil Niko in de missie: Catch The Wave liever niet met zo'n grote lading Heroine rijden? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Omdat hij heel wat jaren kan krijgen als hij gepakt word door de politie. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Omdat hij heel wat jaren kan krijgen als hij gepakt word door de politie. Ik wist dat hij te makkelijk was:7 Volgende voor vice infernusX Reageren
vice infernusX Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Wat voor positiefs vertelt Phil over Ray Boccino in een missie. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Dat hij goed geld kan verdienen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Dat is goed, maar het is niet wat ik bedoelde. Ik bedoel Dat Phil iets zegt over Ray dat positief is dat hij het (nog) niet heeft gedaan Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Ik ben er niet zeker van maar had Boccino nog niemand vermoord? Ik schijn mij wel zoiets te herinneren... Onder mij: dat is een tip... Bewerkt: 5 juli 2010 door Hearv94 Reageren
Nissan Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Dat is goed, maar het is niet wat ik bedoelde. Ik bedoel Dat Phil iets zegt over Ray dat positief is dat hij het (nog) niet heeft gedaan Mag ik de vraag doen of niet? Want je moet direct de volledige vraag stellen Ö. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) *zucht* oke volgende vraag voor jou CG. Wat ik bedoelde is dat Phil het een voordeel vindt dat Ray nog niet de Pegorino´s heeft verraden door over te stappen naar de politie. Om zijn woorden te herhalen: 'He's a good earner and he hasn't turned states yet' Bewerkt: 5 juli 2010 door vice infernusX Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Uit dat zinnetje had ik ook mijn antwoord gehaald . Oke, deze is niet zo moeilijk. Wat is er speciaal aan Jacob's Virgo in de missie Concrete Jungle? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Jacobs Virgo heeft een speciale zwart-bruine kleur die andere virgo's niet hebben. Misschien is het ook omdat Jacobs auto speciaal voor zijn hand-oog coördonatie is gemaakt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Uit dat zinnetje had ik ook mijn antwoord gehaald . Oke, deze is niet zo moeilijk. Wat is er speciaal aan Jacob's Virgo in de missie Concrete Jungle? Hij is veel sneller als een normale Virgo. Bovendien is hij Maroon-Zwart.. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Eddie Low's antwoord was goed . Volgende vraag voor hem ^^. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Goh ik had het nooit gedacht... Op de website: www.hornyhighschoolreunions.com word er iemand gestalkt door een meisje genaamd Amber... Welk persoon is dit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.