Nissan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Je kan het ook van wikigta halen of in de strategy guide lezen Reageren
Destilios Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Je kan het ook van wikigta halen of in de strategy guide lezen Maar ik geef het andwoord toch ook al.. Of hij word niet begraven.. Of hij word begraven aan dukes drive waar een begraafplaats naast ligt Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Derrick wordt begraven in Dukes, niet Francis. Omdat de meeste mensen Francis gedood hebben leek me de vraag niet zo moeilijk Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Derrick wordt begraven in Dukes, niet Francis. Omdat de meeste mensen Francisgedood hebben leek me de vraag niet zo moeilijk Francis wordt begraven in de begraafplaats in Colony Island ... Reageren
Nissan Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Volgende vraag voor Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 In de missie 'Randsom' zal je een foto van Gracie Ancelotti moeten nemen met je camera. Hoe zal Niko haar naar de camera laten kijken? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 In de missie 'Randsom' zal je een foto van Gracie Ancelotti moeten nemen met je camera. Hoe zal Niko haar naar de camera laten kijken? Volgens mij met geweld ofzo. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 In de missie 'Randsom' zal je een foto van Gracie Ancelotti moeten nemen met je camera. Hoe zal Niko haar naar de camera laten kijken? Volgens mij met geweld ofzo. Inderdaad, hij geeft haar een klap in haar gezicht. Volgende voor jou, deze was toch niet zo moeilijk. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Wat bedoelen ze met de easter egg ''cher kov'' ? (of wat betekent het?) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 'Cher kov' komt van het engelse werkwoord 'Jerko off' wat aftrekken/afrukken betekend. Typische R* humor. Reageren
Capodaano Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Cher kov klinkt als jerk off en dat betekent aftrekken in het Engels Edit: Shit man, net te laat.. Bewerkt: 7 juni 2008 door Capodaano Reageren
ScarPacino Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 'Cher kov' komt van het engelse werkwoord 'Jerko off' wat aftrekken/afrukken betekend. Typische R* humor. Goed jij bent. Reageren
Capodaano Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Hannewasco heeft al 3x gepost in dit topic vandaag dus hij zei dat ik de vraag mocht stellen (spannûnd ) Oke, beschrijf wie Pathos is en hoeveel missies hij geeft (Danku Hannewasco nog ) Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Hannewasco heeft al 3x gepost in dit topic vandaag dus hij zei dat ik de vraag mocht stellen (spannûnd )Oke, beschrijf wie Pathos is en hoeveel missies hij geeft (Danku Hannewasco nog ) Pathos wilt zn eigen muziek op de markt brengen, hij is dus een zanger/rapper. Hij heeft voor jou twee missies.. Bewerkt: 7 juni 2008 door Dimitri Rascalov Reageren
Platypus Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Deze quiz loopt een beetje aan de trage kant vind ik. Ik zou graag willen quizzen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.