Hayte Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 (bewerkt) Banshee, Peyote, Emporor, Sabre GT, Tampa, Sultan RS, Super Drop Diamond, én de voodoo, als ik het goed heb. Bewerkt: 6 september 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Banshee, Peyote, Emporor, Sabre GT, Tampa, Sultan RS, Super Drop Diamond, én de voodoo, als ik het goed heb. Alleen de Super Drop Diamond is fout, WANT: het dak is een stoffen dak en dat kan je geen andere kleur geven. Ik zal de moeilijkste zelf opnoemen om het jullie makkelijker te maken. Cognoscenti. Ruiner. Chavos. DF8-90. Hakumai. Moonbeam. Rancher: Dan mis ik er nog 5: veel plezier met zoeken. en een tip: er zit er ook eentje in TLAD. Bewerkt: 7 september 2010 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 Cognoscenti. Ruiner. Chavos. DF8-90. Hakumai. Moonbeam. Rancher. Regina. Is dit het ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 Cognoscenti. Goed Ruiner. Goed Chavos. Fout DF8-90. Goed Hakumai. Goed Moonbeam. Goed Rancher. Goed Regina. Fout. Is dit het ? Tip: Kijk ook in voorgaande posts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 Cognoscenti. Goed Ruiner. Goed Chavos. Fout DF8-90. Goed Hakumai. Goed Moonbeam. Goed Rancher. Goed Regina. Fout. Is dit het ? Tip: Kijk ook in voorgaande posts Oh, ja. Ontopic: zitten er ook in Tbogt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 Cognoscenti. Goed Ruiner. Goed Chavos. Fout DF8-90. Goed Hakumai. Goed Moonbeam. Goed Rancher. Goed Regina. Fout. Is dit het ? Tip: Kijk ook in voorgaande posts Oh, ja. Ontopic: zitten er ook in Tbogt? Ja in de DLCs zitten er ook Dit zal ik ff aanpassen in de vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 Hints pleasee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 Hints pleasee. Die heb ik al gegeven. Je kan eventueel ook op Gta.wikia kijken tussen de IV voertuigen ( bedrijfs en overheids voertuigen niet meegeteld ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 Mmh okee, maar heb er eerlijk gezegd de tijd er niet voor Dus ik laat het maar aan de andere over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2010 - Banshee - Feltzer - Stallion - Peyote - Blista Compact - Sabre GT Gokje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) Aangezien niemand de vraag weet te beantwoorden geef ik de beurt door aan iemand anders.. Jammer. Bewerkt: 4 oktober 2010 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2010 Terug een beetje leven in de brouwerij brengen hier. Na het uitspelen van GTA IV en het zien van de credits hoor je Nico een speciaal zinnetje zeggen. Welk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Terug een beetje leven in de brouwerij brengen hier. Na het uitspelen van GTA IV en het zien van de credits hoor je Nico een speciaal zinnetje zeggen. Welk? "So this is what the dream feels like, this is the victory we longed for". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik had gedacht dat dit een wat moeilijkere zou zijn, maar het staat waarschijnlijk ook gewoon op YouTube. Volgende vraag voor Cuban Gangster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Ah nee toch niet Big Boss, ik heb er Out of Commission even voor herspeeld . Ik ben niet zo gemakzuchtig . Geef mij even de verschillende kleuren brillen die Dimitri heeft . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.