Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Triple-post van TheJesusOf... nog even samengevoegd op de vorige pagina.

Alleen al om je reactie, guard... :7 We wachten gezamenlijk op de creativiteit van @Guardian1980, die bij deze is aangewezen om een nieuwe vraag te stellen. :D

En bedankt hè. Gelukkig hadden we een internetstoring, anders was ik Tommy-V voor geweest. Gelukkig heeft hij een nieuwe vraag gesteld.

Ontopic: Volgens mij zijn het de Ancelotti's. Zij zorgen ervoor dat de deal mislukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee Mitchell, de Commission gebruiken allemaal dezelfde Peds. De Pegorino's zitten sowieso niet in de Commission. En guardian, het is slechts Luis Lopez (onder bevel van Gay Tony, GEEN LID van de Ancelotti's) die de deal wrecked.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Triple-post van TheJesusOf... nog even samengevoegd op de vorige pagina.

Alleen al om je reactie, guard... emo.gif We wachten gezamenlijk op de creativiteit van @Guardian1980, die bij deze is aangewezen om een nieuwe vraag te stellen. icon_mrgreen.gif

En bedankt hè. Gelukkig hadden we een internetstoring, anders was ik Tommy-V voor geweest. Gelukkig heeft hij een nieuwe vraag gesteld.

Ontopic: Volgens mij zijn het de Ancelotti's. Zij zorgen ervoor dat de deal mislukt.

Jammer Cuban Gangster.

Ancelottis zijn toch net iets anders. (stemmen enz)

Maarja: volgende vraag voor Guardian1980

>>> Door Jacky-2007: Mag die man dus alsnog een vraag stellen. :D <<<

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Mag die man dus alsnog een vraag stellen. :D

Ja, echt lachen. Ik weet het echt niet hoor. Dit topic telt inmiddels 184 pagina's, ik zou niet weten welke nieuwe vraag ik in hemelsnaam zou kunnen verzinnen op dit moment. Dus voor nu laat ik het aan de eerstvolgende die een vraag heeft. In de tussentijd zal ik eens op iets gaan broeden, voor als ik een volgende vraag mag stellen.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Scratch my fuckin' balls, bitch! : Wie zegt dit en tijdens welke missie wordt het gezegd.

Tijdens de missie: I'll Take Her.

Gracie zegt:

i'll scratch your fucking eyes out,

Waarop Niko zegt: Scratch My Fucking Balls.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...