Nissan Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Je ziet als eerste twee wagens twee Schafters, wanneer het beeld van The Cook overslaat naar een stel mannen bij auto's. PrioX heeft de volgende vraag. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Sorry voor de late reactie :$ Vraag: Ik sta tussen verschillende gebouwen Ik sta voor de deur van een geheimzinnige opdrachtgever Ik ben hoog Wie of wat ben ik? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 De hijskraan bij United Liberty Paper? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 dacht ik ook maar ben te laat met plaatsen. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 De hijskraan bij United Liberty Paper? Dat klopt! De volgende vraag is voor @End Of The Riot ! Nee, dit is geen grap.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Een moeilijke: In de begin cutscene (waar je nog op de Platypus zit) zie je een voorwerp verschijnen dit voorwerp komt later nog terug in een missie. Wat is het voorwerp en in welke missie komt die terug? En het is niet de diamant die de kok uit de ketel haalt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 platy pus zelf bij de missie revenge? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Nee dat zou wel te simpel zijn. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Is het de cake-doos die je ziet bij het aanrecht van de kok? En als het goed is komt hij terug in de missie 'In the Crosshairs' Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Juist, ik had gehoopt dat die niet zo snel zou gevonden worden. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Oke, een makkelijke nu. Je ziet de Slamvan niet zo heel vaak, maar als je hem ziet staan heb je meestal wat gedaan. Wat heb je gedaan, wie rijd erin, en wat doet diegene? Reageren
PrioX Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 (bewerkt) Wat heb je gedaan? Je hebt Terrence Thorpe gebeld voor wapens (Gunvan). Wie rijdt erin? Terrence Thorpe En wat doet diegene? Hij verkoopt je wapens uit zijn Slamvan. Bewerkt: 10 april 2011 door PrioXCoMBo Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Wat heb je gedaan? Je hebt Terrence Thorpe gebeld voor wapens (Gunvan). Wie rijdt erin? Terrence Thorpe En wat doet diegene? Hij verkoopt je wapens uit zijn Slamvan. Goed! Deze was wel heel makkelijk he? Reageren
PrioX Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Hij was inderdaad makkelijk.. Mijn vraag: Ik ben 19 jaar oud Je haalt me op bij een gebouw in Star Junction Ik ben een zanger Deze vraag kan je alleen weten wanneer je TBoGT in je bezit hebt! Wie of wat ben ik? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 The Blue Brothers, die je moet ophalen tijdens één van de Club management missies? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.